tirsdag den 31. august 2010

Ååååååhhhh, jeg ville gerne.....

tæ-ænde din lanterne.. Eller bare et lille stearinlys..
Eller bare bidrage med noget kreativt.. Men jeg er træt, flad og brugt.. Jeg har nu siddet i sofaen og nikket den sidste halve time som en gammel dame..

Tirsdage er ellers favoritter, da de kun byder på 3timers arbejde og derfor masser af tid til hygge, krealeg eller andet godt..
I dag har jeg da også nået at skære lapper til et junior dynebetræk, klippe stof til et penalhus, at være på kort loppejagt og bl.a. finde en brun Södahl dug og et lækkert broderi, at shoppe jeans til mor og datter i H&M (stærkt inspireret af Carlas mor:) og at slappe af..
Men nu er der ikke mere på kontoen - så jeg vil vente med at vise frem til i morgen og i stedet kravle under dynen..
Ha' en fortsat dejlig aften til jer der holder den vågne skanse..;)

3 kommentarer:

  1. Åh ja, de sidste to aftner har jeg sovet væk, så jeg kender det kun alt for godt når energien er nede... Det lyder rigtig hyggeligt med kreahygge og shoppetur - sådan burde alle tirsdage være!
    Sov godt. :o)

    SvarSlet
  2. Kan da godt forstå, du sad og nikkede lidt med alt det du nåede :)

    SvarSlet
  3. Maiken: Godt at høre, at jeg ikke er den eneste..;) Og ja - jeg tror jeg indfører hyggetirsdage fremover..

    Malene: Syntes ikke helt jeg nåede alt det jeg gerne ville, men sådan er det vidst tit;)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne