onsdag den 11. august 2010

Midlertidig detajle fra sovevaerelset..

Vi er gået lidt i stå med makeover projektet, nu hvor vi er startet på arbejde igen - håber vi kommer stærkt igen i weekenden..

Men min petroleumsblå kommode har fået lidt nyt selskab.. Nogle billige løsninger til at give lidt (midlertidig) stemning..:) Sommerfuglene har en veninde tegnet og den fine blomst er fra min have i flor.. Senere er det meningen, at kommoden skal omgive af lidt lækkert tapet og små hylder..

Men åh!!! hvor kunne jeg godt bruge en indretnings-klog til at hjælpe mig lidt videre - at få den røde tråd frem herhjemme og skabe lidt mere sammenhæng;)

10 kommentarer:

  1. Hvor er det helt igennem lækkert og enkelt! Det ser ellers ud som om du selv har rigtig god sans for det. Mit eneste råd er at prøve at holde det enkelt og ikke fylde alt for mange detaljer på. Det prøver jeg selv at leve efter, men jeg er jo ABSOLUT ikke ekspert og drømmer også tit om en hjælpende hånd fra en klog.
    Kh Line

    SvarSlet
  2. Er i øvrigt helt vild med farven! Uhm.

    SvarSlet
  3. Smukt billede! Vil du dele billedet og farvekoden med mig? Er nemlig ved at samle sammen, så jeg kan lave et indlæg om malede møbler og farvekoder, så folk kan inspireres. Jeg krediterer selvfølgelig din blog, ved dit billede :) Send mig en mail, hvis det er.

    Kh. Julia

    SvarSlet
  4. Hvor ser det bare fint fint ud.. Og er vild med sommerfuglebillederne.. Jeg tegnede faktisk også en del sommerfugle en overgang, med blyants streg, måske jeg skulle igang igen.. :)

    SvarSlet
  5. Jeg synes det ser hammer godt ud. Det er utroligt, hvad så få ting kan gøre. Jeg er vild med den blå kommode :)

    SvarSlet
  6. Det ser super fint ud, er helt vildt med sommerfuglebilledet - hvor er det fra?

    Er også nysgerrig i farvekoden, er også blå-fan.

    Kh sine

    SvarSlet
  7. Hvor ser det bare hyggeligt ud og er fuldstændig enig med Sine - den blå farve er simpelthen super! :)

    SvarSlet
  8. Jeg synes, at det ser ud som om, at du har temmelig meget styr på indretningen! Det ser i hvert fald meget fint og lækkert ud på billedet:) Smukt og enkelt.

    SvarSlet
  9. Jeg synes nu også det ser ud til at du har godt "styr på det". Er vild med farven på kommoden og sommerfuglebilledet

    SvarSlet
  10. Uh.. Tak for alle roserne piger..:)

    Line: Tak for de søde ord! Jeg tror også jeg kæmper lidt med enkelt/masser af "fyld"..:)

    Wunderbar: Du må i gang igen;) Jeg tegnede også meget engang - men slet ikke så fint som min veninde - så jeg holder mig til dem jeg har fået af hende;)

    Malene: Ja - er faktisk også lidt overrasket over enkeltheden

    Sine: Sommerfuglene har min veninde tegnet or 3 år siden;) Og skal nok lige flashe farvekoden, når jeg finder den..

    Gowry: Ja hygge må der til;)

    Anne og Malene: Tak for det..:) Det er jo heldigvis ret taknemmeligt at lægge 'udsnits-billeder' ud;)

    KH Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne