tirsdag den 24. august 2010

Et forsøgslook....

Jeg har længe gerne villet gøre lidt ved udtrykket herinde - men den tid den tid.. Den slår bare ikke helt til.. Og evnerne til at gøre noget helt nyt heller ikke - vel at mærke..;)

Nu prøver jeg det her look af lidt.. Jeg er i hvert fald allerede glad for det lidt bredere tekstfelt! Og så må vi se om jeg kan undvære mine fede fonts i indlægstitlerne - for dem kan jeg ikke finde ud af at kombinere med designskabelonen..


Ellers så er jeg lige ved at gå ud af mit gode skind af forventningens glæde.. Jeg valgte at blive lidt længere på arbejde pga regnen i dag. Det skulle jeg aldrig ha' gjort - posten havde nemlig en stor pakke med til mig fra min yndlingspusher. Nu må jeg jo så pænt (læs: meget utålmodigt) vente til i morgen med at hente godteposen på posthuset..

I aften er Karoline og jeg alene hjemme, så der er dømt hygge ved symaskinen, når hun er puttet... Nu har jeg nemlig fået min gule loppefundslampe op og kan se til at sy.

14 kommentarer:

  1. Jeg synes det ser rigtigt rigtigt lækkert ud! Kan også godt li som du har gulnet billederne lidt i toppen.. Måske dit navn i headeren sku have en anden farve, mest fordi det bliver lidt væk, bare lige en strø tanke. Ellers kan du vist være meget tilfreds! :)

    SvarSlet
  2. Det ser fint ud! Dog forsvinder højre side af headeren for mig, trods bred skærm? Og som Rakel, ville jeg også forelå en anden farve på dit navn, som ellers synker lidt ind i headeren. Nydeligt er her ellers blevet :)

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig fint ud, og her hos mig kan jeg se hele headeren. Måske du vil fortælle, hvad du har gjort ved billederne (rammen, og farverne) for det ser SÅ flot ud!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Jeg synes også, at det ser fint ud:) Men ligesom Julia kan jeg heller ikke se højre side af headeren. Måske er det noget med, om man har pc eller mac? Og hovsa så blev navnet gult - i like:)
    Skal nok sende dig opskriften på de store paddehatte - skal bare lige have skrevet den ind på computeren.
    Kh Anne

    SvarSlet
  5. Hej piger..Tak for inputs o respons..:) Har prøvet med en andet farve på navnet - måske det ændrer lidt;)
    Julia og Anne: Hvor meget manler der i højre side? Mon man kan formindske størrelsen bare en smule, så det passer...
    Mette: Jeg har leget med billederne på www.picnik.com.. En collage med effect på..;) Var det svar nok?
    KH Anne

    SvarSlet
  6. Umiddelbart ser det ud som om, at der mangler en lille smule af Karolines billede og så hele den lodrette streg.

    SvarSlet
  7. Tak for det Anne - jeg vil lige lege lidt med det..:) Sig endelig til hvis/når det lykkes;)
    Tusind tak for det med opskriften - hvis den ikke er skrevet ind, behøver du ikke bøvle med det:) Måske bare et hint om hvor meget du har ganget op;)
    KH Anne

    SvarSlet
  8. Nu ser headeren perfekt ud! Og jeg har sendt opskriften til dig:)

    SvarSlet
  9. Hvor ser det bare fint ud Anne:)

    SvarSlet
  10. Hey, wauw! Det ser da suuuperlækkert ud, Anne!

    Fedt look! Også med den der kant på billedet i indlægget. Meget gennemført.

    Fattede slet ikke, hvad det handlede om med den der farve på dit navn i headeren før jeg læste langt nok ned i kommentarerne til at se, at den VAR ændret. Synes nemlig den er rigtig lækker i farven:)

    Hyg dig med tekstilerne!

    KRAM
    Lis

    SvarSlet
  11. Hej Anne,

    Her er bare blevet rigtig rigtig fint! Du kan være godt tilfreds :-)

    Kh Louise

    SvarSlet
  12. Super look... Håber lige du vil dele, hvordan du får størrelsen på dit billede i headeren.. Er lidt ny i faget og selv ved at lege med nyt look...

    SvarSlet
  13. Hej jeg synes det ser fedt ud, super lækker effekt med billederne.

    SvarSlet
  14. Anne: Tak for tilbagemeldingen;)

    Vicki: Tak for det:)

    Lis: Tak for de søde ord..:) Er også blevet okay tilfreds.

    Louise: Takker;)

    Lise: Tak for det. Er ikke helt med på om du mener at min blog er blevet bredere eller de 4 sammensatte billeder.. Eller hvordan jeg ændrer på størrelsen, så det passer til bloggens bredde;)? Men vil meget gerne hjælpe..

    Heidi: Tak for det.. Ja det er fedt at lege med effekterne..;)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne