torsdag den 26. august 2010

Guldklump....

I går fik jeg hentet en lækker stor pakke, som jeg har glædet mig tosset til..
Karoline lod sig smitte af glæden og fik lov at pakke op.. Og noget må hun ha' suget til sig, for hun hvinede "jubiiiiiiii.... fos!" da hun så hvad det var.. En masse dejligt stof.

Jeg har (endnu en gang) købt hos Helle, der er indehaver af de skønneste retroguldklumper.. Det er som om jeg ikke formår at begrænse mig, når hun viser alle sine lækkerier frem..;)



Jeg er vild med det hele, men nogle af stykkerne gav rent faktisk hjertebanken - og fik næsten et lille 'kæl' med sig på vejen.. Bagefter dansede bettetrolden næsten rundt af bare iver for at komme til at kramme og lege med stofferne.. Det så så kært ud, at hun fik lov:) Man kan jo ikke sige nej til en stofelsker...

Og hendes far ryster bare let smilende på hovedet af os... Kender I det?

5 kommentarer:

  1. OM vi kender det herhjemme! Maya Emilie er også i den grad smittet af mors tekstilbegejstring, og jubler, når vi åbner postbuddets mange pakker, og der viser sig at være stof imellem. Når der en gang imellem er tøj til hende eller måske endda legetøj, så er det dog også helt ok ;)

    Dejligt, du er glad og tilfreds med stofferne Anne. Jeg har været lidt spændt, for du har jo handlet stort ind denne gang. Glæder mig til at se sagerne herinde på bloggen i brug på forskellig vis :)

    Ha en skøn dag!

    Hilsen Helle

    SvarSlet
  2. hvor er hun da bare skøn :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare skønt når man kan dele sin begejstring med sine børn - det er det samme hjemme hos os, hvis der er noget der skal pakkes ud, så er Oscar fyr og flamme...uanset om det er stof, tøj, ½ kg. medister eller what ever, så siger han "Neeeeeeeejjjjjjj, den er fiiiiiiin!" :-)
    Og stofferne er da bestemt hjertebanker stof, især alle de blå (men nu er jeg jo også drenge-mor:-)
    Ha en skøn fredag.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  4. åh hvor skønt hun allerede er stof elsker, det tegner godt ;)

    SvarSlet
  5. Helle: JA der var blevet storshoppet;) Og intet er fortrudt! (jo kun at jeg ikke shoppede dobbeltstørrelse af favoritterne;) Tak for endnu en dejlig handel.. (manden mener jeg bare bør lave fast overførsel i din retning;)

    Micha: Ja så kan man da kun knuselske hende;)

    Malene: Ja - lækkert som indpakning kan gøre så stor glæde.. Måske jeg skulle prøve at pakke mine elevers lektier ind;) OG ja - der er virkelig dømt hjertebanken..!

    Sara: Ja - jeg nyder også hendes tidlige glæde:)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne