lørdag den 28. august 2010

And the winner is.....

I går aftes fik jeg skrevet (og skrevet og skrevet) og klippet og foldet lodder til den helt store guldmedalje.. Tak for alle jeres tilmeldinger til min give away.. Det er jeg rigtig rigtig glad for! Nu glæder jeg mig til at få tiden til at nå omkring hos de nye læsere og lure lidt:)
Da alle lodderne var klar, tyvstjal jeg min mors smukke muselmalede kartoffelfad som lækker baggrund for alle lodderne;) Og min dejlige far blev revet ud af sin fredags-sofa-slumren for at være lykkens pamfilius..
Alle lodder ligger klar...
Vinderen af et pudebetræk er Mette
Vinderen af trøstepræmien er Tine


Hvis I begge to vil sende mig en mail med jeres adresse, så kan vi få afklaret om puden skal være som på billedet eller i retrostoffer og om trøsteprømien skal være stof eller papir:)

Kender I det - jeg fik næsten lyst til at blive ved med at trække - fordi der var så mange i skålen, jeg gerne ville glæde..?:)
Jeg må ligge hjernen i blød og komme på en ny give away inden længe...

5 kommentarer:

  1. Jubiii hvor fedt. Det er også læææænge siden, jeg har vundet. Jeg vælger retro-stoffet.
    Sender dig straks en mail.
    kh Tine

    SvarSlet
  2. Hov jeg kan ikke finde din mail-adresse. Kan du skrive til mig på baggertine@hotmail.com?

    SvarSlet
  3. Tillykke til de heldige! :-)

    SvarSlet
  4. Øv, jeg nåede slet ikke at være med :( Håber du snart laver en ny!

    SvarSlet
  5. JUHUUUUU, hvor fedt!! Min første præmie og så en så fed en af slagsen!! Tusind tak - godt trukket af din far, selvom det var synd han blev vækket :o)
    Jeg sender dig lige en mail!
    KH Mette

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne