mandag den 9. august 2010

Bryllupssmykker..?

Beklager!! Det kan godt være I lige må bære over med mig de næste 5½ uge (gisp!!) - der dukker nok et bryllupsindlæg op af og til...:)

En smuk detalje fra lingeriet..;)

Nu er hele udstyrsrækken klar... Jeg mangler kun noget lånt og noget gammelt - men er gået i tænkeboks.. Og nu melder sig så et spørgsmål...

Hvilke smykker bærer man til et bryllup..?
(Ja det er jo et vidt begreb at gøre sig klog på, når man hverken har set mig, kjolen eller mit garn)..

Kjolen har halterneck - hvilket i mine øjne lidt udelukker et halssmykke.. Jeg regner med at det meste af - eller nærmere alt - håret skal sættes op (har lange storkrøllede lokker) og så et lille slør.. Så mit store spørgsmål er nu (for jeg har ikke allerede nogle øreringe, der lige sidder i skabet til lejligheden): hvilke øreringe egner sig til..?
Stikker, hænge, en creol med keramikvedhæng eller har I andre gode idéer..?
Kjolen er råhvid uden alt for mange detaljer - og jeg er ikke ude efter et pussenusset look;) På hænderne skal jeg ha' guldringe..

Håber på lige bloglandshjælp - for jeg er gået lidt kold i min søgning;)

7 kommentarer:

  1. Jeg ville vælge nogle hængeøreringe, netop fordi det godt må være nogle fyldige smykker, når du ikke kan have halskæde på.

    SvarSlet
  2. Uh, det er svært når man ikke har set kjolen...Men hvis det ikke skal være for pussenusset som du siger, og heller ikke så klassisk, så syntes jeg en creol med keramikvedhæng a'la badelma badutskis ville være smukt ;)

    Hvor må det være spændende, ih hvor jeg glæder mig med dig!

    SvarSlet
  3. Forresten, kan du mon forklare mig hvordan man får en anden font på bloggen?

    SvarSlet
  4. Jeg ville heller ikke tage halskæde på... men stikker eller hænge-øreringe... og så armbånd...
    Jeg havde selv en corsage på, og nederdel med slæb, og alt håret sat op. Dertil hængeøreringe, armbånd og så self kun min vielsesring :)
    Knus herfra :)
    PS, jeg er helt med på bryllups-indlæg! ;D

    SvarSlet
  5. De hér - http://soslerier.blogspot.com/2010/07/guld-og-grnne-skove.html#comments - naturligvis ;)

    Og man kan helt sikkert godt søge om
    bryllupsrabat - kender alt til de stramme budgetter!

    Hi hi....ellers er jeg sikker på at Badel's fine i keramik, vil være smukt - hvis det er mere din stil!!

    SvarSlet
  6. Altså jeg ville klart vælge sådan nogle som dem anne black eller måske badelma badutski laver - de er skønne men ikke for pyntede og så har de lidt kant. Det synes jeg er fedt hvis det ikke skal være for pyntet, det er jeg nemlig heller ikk til :)

    Glæder mig til at følge dig de næste uger - eeeeelsker sådan noget bryllups-lir :)

    KH VIbeke

    SvarSlet
  7. Uh... Tak for alle meningerne og idéerne..:) Modtager gerne flere;)

    Jeg tænker også noget keramik med farve for at give lidt kant.. Men går det med hvid keramik, når kjolen er råhvid? Eller skal det være helfarvet keramik...

    Rikke: Tak for tilbuddet - det vil jeg bestemt overveje - de er jo smukke dine sager...:)

    KH Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne