tirsdag den 10. august 2010

En god ide..

Jeg er næsten på vej ud af døren - til et tøsearrangement på arbejdet.. 5 af de kvindelige kolleger har slået sig sammen om en stor 220års fødselsdag.. Så der skal hygges og sladres;)
En anden kollega har fået den gode idé, at alle skal medbringe en enkelt blomst til hver af fødselarerne - så de får en stor fin broget blomsterbuket.. Om det er fra have, grøftekant eller blomsterhandler er ligemeget.. Se dét er i mine øjne en super god og sød tanke.. Den idé vil jeg gemme..

Jeg nyder jo godt af en blomstrende have, så jeg har været på rov.. Også for 3 af mine dejlige kolleger, der ikke lige er velsignet med blomstrende have.. Grundene er jo forskellige - men den bedste er, at i en af pigernes have er der lige nu ingen blomster - kun stilke.. Hendes lille trold på 2½ syntes nemlig i sidste uge, at alle blomsterne skulle ha' lov til at svømme i badebassinet sammen med hende..;) Det er sgu da kært..!! Hvem ville ikke gerne bade i et smukt blomsterhav..
Ellers får I lige et billede af sidst udsprungne skønhed.. Jeg er vild med den - enkel, elegant og bare helt vildt smuk..

2 kommentarer:

  1. Sikke en god idé :) den vil jeg tage med mig...

    Har set andetsteds at du er dygtig til at hækle svampe, vil du ikke sende mig en mail med en pris på sådan en fin en, hvis du da har lyst? Kan også bytte med lidt hjemmegjort hvis det var noget... :)
    Snoowydk@yahoo.dk

    SvarSlet
  2. Så sød og fin idé! Den vil jeg bestemt også tage med mig :-)

    Håber det har været en skøn aften.

    Kh Louise

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne