torsdag den 19. august 2010

Naar regnen regner...

Ja så drager man da til Thorsminde på lejrskole med 35 11-årige elever... Jeg er så færdig lige nu, at jeg burde ligge ned for længst (men jeg skulle jo lige opdateres idet dér blogland).. Vi har hygget, været våde fra inderst til yderst flere gange, fisket, været i fjorden i vaders (jeg kan afsløre - de klædte ikke min figur synderligt;), fanget krabber og rejer, flået fisk og været på stranden i blæsevejr - 21 meter/sekundet...
Eleverne har fået en oplevelse, de ikke lige glemmer - og lærerinden......hun er træt, har skældt ud, grinet, trøstet og er bare glad for at være hjemme ved kun ét barn - endda det skønneste af alle;)

Her et par billeder af vandhunden fra vores strandtur i fredags..

Inden jeg tog afsted nød jeg en skøn tirsdag... Bryllupsmenuen blev lagt og postkassen bød på skønne lækkerier - dem viser jeg frem i morgen sammen med et par nye projekter...

Lillepigen ligger og venter på mig i dobbeltsengen (da faderen nu er draget på tur) - så jeg vil trække stikket ud, sige adjø og ønske godnat...

1 kommentar:

  1. Dejligt at have dig tilbage her på bloggen igen Anne. Lyder som en herlig tur trods regnvejret. Og hvor ser Karo SKØN ud der i vandkanten (med "min" nederdel på endda)! Glæder mig til engang at møde hende live!

    KH Helle

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne