mandag den 30. august 2010

Smukt fra Södahl...

Jeg har altid været vild med de fine stoffer fra Södahl - og siden foråret har jeg været så heldig at finde flere fine eksemplarer til stofhylden..
Den grønne er sidste skud på stammen.. Favoritten er nok den blå.. Men den røde er nu også lækker;)

Det fede er jo at sætte dem sammen med andre - måske mere spraglede -stoffer.. De bare hvordan det spiller i ex. Lis' fede hjemmedesignede voksibetræk.

Jeg er ret overbevist om, at babyen i min søsters mave er en dreng, så jeg er gået i gang med at udtænke små babyting - og tror det smukke blå og grønne Södahl vil gøre sig godt som supplement til retrostofferne i ex. et babydynebetræk.. Det må blive e.b. (Efter brylluppet;)

5 kommentarer:

  1. Iiiih, det er lækkert! Jeg er vild m. det rosa! Jeg har startet en lille mini-samling af de høje Sødahl-kopper på fod - har en grøn, en brun og en blå - og ønsker mig mange, mange flere! Syns bare de blomster er så fine! Sku du ville af med noget af det rosa stof må du ENDELIG sige til, så bytter jeg gerne m. noget fra mine voksende bunker ;-) Kh lisbeth

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare fantastisk fint! Men kan du ikke lige fortælle mig hvor det er man skaffer det stof? Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det ved at Google.

    Kh Signe

    SvarSlet
  3. Hej Lisbeth..
    Ja det er bare lækkert!:) Det rosa er også fint - dog det mest falmede.. Måske jeg godt kunne lokkes på en bytter.. HVor meget tænker du i nærheden af?:) Kh Anne

    Hej Signe.. Ja det er det:) Mine 4 her er ren retro - genbrugsfund.. Jeg har noget mere rødt som vist er et genoptryk Stof&Stil har lavet på et tidspunkt.. Så jeg ved desværre heller ikke hvor du kan finde det;) Men prøv at lur Stof&stil.. Kh Anne

    SvarSlet
  4. Hej Anne
    Du siger bare til, hvis du vil af med lidt..den rosa har jeg også, men de andre tre kunne jeg da godt ønske mig.
    KH Mia

    SvarSlet
  5. Hej Annchen. Altsåååeh, hvis du ku lokkes af m. 60x30 af den rosa - så var jeg lykkens pamjulefis ;-) og så kan jeg byde på lidt af hvert til gengæld - hvis der er nogle særlige farver du er til, kan du jo lige sende mig en mail på lisbetha@yahoo.com. KH Lisbeth

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne