mandag den 23. august 2010

Welcome back colour...

En lækker titel på Tina Dickows nyeste single.. Det skal ikke være en hemmelighed at jeg er lidt tosset med hende - og dette nye nummer er lidt anderledes, men stadig utrolig godt i mine ører.
Og hvem vil ikke gerne 'welcome back colour'.. Herhjemme er det i hvert fald forsøget mens vi indretter vores lille hjem. At det måske ikke liiiiige er det, sangen går på, gør mig ikke noget;)
Lyt til den nye single her

Og i det her Sauwetter kan man da lige så godt nuppe en aften i selskab med denne sang.. Det er i hvert fald planen her - under tæppet og med en kande god the. Så må vi se om årsplanerne vinder over den kreative hygge eller omvendt;)

2 kommentarer:

  1. Uh, jeg er også pjattet med frøken Dickow - dog er jeg ikke helt overbevist mht Welcome Back Colour (men, det blir jeg nok med tiden). Jeg har i flere måneder haft billetter liggende - vi skal til koncert med hende i Aalborg i november, sweet :-)

    SvarSlet
  2. Jeg vidste heller ikke lige, da jeg hørte den første gang;)
    Snyd med koncertbilletter.. Det ville jeg utrolig gerne..:)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne