søndag den 22. august 2010

Et skridt videre

med mit kreasted..
Jeg har betrukket min store opslagstavle med noget sødt stof fra Stof og stil.. Den skal op at hænge over mit lille sybord, men et skridt ad gangen...;) Inden jeg kan komme helt på plads derinde, skal vi ha' hængt mit skrummel (det gamle køkkenskab) op.

Jeg forsøgte mig først frem med et lækkert blå/lilla retrostof - men med alle de ting, jeg gerne vil have op derpå blev det lidt rodet - så nu er det bare dette simple, men søde lilla stof..

Glæder mig som et lille barn til at få det taget i brug for alvor - og til at få mine stoffer på plads.. Lige nu blir' de rykket lidt rundt efter behov.. Vi overvejer et par lange hylder øverst på væggen - men jeg tænker lidt om stofferne ikke blir' støvede på den måde..? Hvad gør I..?:)

Nyd søndagen - jeg må tilbage til årsplanerne - en lærers bedste ven (når de er lavet)

7 kommentarer:

  1. Ejhvor bliver det fint. Bordet har altså en helt skøn farve.

    Karen

    SvarSlet
  2. Skønt sted, du er ved at indrette Anne:) Jeg overvejede også retrostof til min opslagstavle, men tænkte det samme som dig, at det så ville blive alt for rodet, når der hang ting på. Mine stoffer ligger i en åben reol, og jo det bliver sikkert støvet, men alternativet er jo, at de skal ned i kasser, og så kan man jo ikke se dem, og det er da næsten synd... Men hvis du lægger stofferne på den nederste hylde og så hænger en hylde ovenover (hvis der altså skal flere hylder op!), så er det vel ikke så slemt. Bare lige en tanke:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  3. Hvor er det blevet flot! Det bord og den farve giver mig hjertebanken :-)

    Jeg har haft samme tanker om retrostof på tavlen, og er endt på præcis det stof du også har brugt :-). Det giver en dejlig rolig baggrund, samtidig med at der er farve på.

    SvarSlet
  4. Det bliver så fint, Anne. Herhjemme bakser vi også med krea-/arbejdsrum. Pyha ;)

    SvarSlet
  5. jeg har alle mine fine stoffer i et stort dobbelt karlekammerskab. Dybe hylde, smadder iriterende så jeg kan ikke finde hvad der ligger inderst. Men tænkte på noget ala noget vitrineskab. man må da kunne finde en hyggelig loppe eller 2.:o) Fin tavle og elsker bare farven på dit bord

    SvarSlet
  6. må lige tilføje at jeg lige har set en genial ting til formålet i IKEA. http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/30120572 ODDA. havde jeg dog bare vægge der ikke var skrå.

    SvarSlet
  7. Karen: Tak:) Je er også vild med farven - tror ikke det er én man sådan lige blir' træt af..

    Anne: Tak;)Jeg var også ude i kasser, men endte også på, at det ville være synd;) Men to hylder kunne godt være sagen...

    Differentia: Tak for det:) Ja det er fint stof til formålet..

    Malene: Tak skal du have... Glæder mig til at se hvad I finder på..:)

    Signe K-J: Det har jeg også tænkt på - men jeg tror desværre ikke der er plads til en vitrine..:( Ville ellers være lækkert..;)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne