fredag den 13. august 2010

C'est moi...

Jeg er blevet tagget af Christina og Vibeke i den udbredte og hyggelige blog-leg, hvor jeg skal fortælle 10 ting om mig selv..:)

Jeg ville gerne supplere ordene med et billede af mig - men fandt nærmest ingen!! og slet ikke uden Karoline.. Lidt skræmmende - men nok et naturligt resultat af, at jeg har det bedre bag kameraet end foran.. Derfor denne billedserie fra vores strandtur i dag, hvor C fik kameraansvaret...;)






Jeg tror, legen efterhånden har været ret vidt omkring.. Men jeg sender den videre til et par dejlige bloggere, jeg endnu ikke har set den hos.. Så må vi se, om de har lyst til at lege med..

Mette - Westmose, Mette - med kriller og babykuller, Mette Bossow - endnu en skjult hippie, Mie - med søde pralerier, Ulla - med den lækreste by, Lullaby og Christina - med Badelmas badutspring;)

5 kommentarer:

  1. Dejlige billeder, og dejligt indblik :)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine billeder og ord:)

    SvarSlet
  3. Hej Anne,

    det er da de skønneste billeder der er blevet taget af dig :)
    hyggeligt at læse med, og lære lidt om dig!


    KH Vibeke

    SvarSlet
  4. Super gode billeder!! Og hyggeligt at læse lidt mere om dig og tak for stafetten!
    Kh Mette

    SvarSlet
  5. Så fine fotos ;)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne