søndag den 15. august 2010

Glaedelses give away..

Intet mindre..:)
Nu har jeg længe været super glad for mit stigende 'fast læser'-tal.. Jeg bliver glad for hver en kort eller lang kommentar.. Jeg bliver utrolig glad hver gang jeg inspireres her i blogland.. I dette øjeblik glæder jeg mig usandsynligt meget til chokoladekagen, som er i ovnen..:)
Det i sig selv er jo en glædelses give away værd......;)
Men alllerallermest er jeg bare grundglad over en sød hemmelighed, jeg har gået rundt og nydt i nogle uger nu..

Jeg skal være moster...:)

Derfor er det nu tid til en give away fra min side.

1. præmie: 1 patchwork pudebetræk 50x50cm med stoffer fra gemmerne.
Enten i stil med disse eller i ene retrostoffer - du vælger selv:)


Trøstepræmie: En lille bunke lapper fra mit retro-stoflager eller en tilsvarende bunke stykker papirer/tapeter fra samlingen..
Trøstevinderen vælger selv, om hun er til stof eller papir;)
Hvis jeg finder på en lidt mere genial præmie (modtager gerne forslag;), inden der er udtrækning, smider jeg en ekstra i puljen..:)

Der er de sædvanlige regler, hvor du kan deltage med op til 3 lodder.
1 lod for kommentar
2 lodder for kommentar + fast læser UPDATE: både hvis du ER og hvis du BLIVER fast læser
3 lodder for kommentar + fast læser + link

Jeg trækker lod fredag d.27. august..:)

Ha' en dejlig søndag... Jeg har bare planer om at nyde solskinnet sammen med Karoline i mine forældres skønne have...

79 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig give away! Jeg deltager fluks med 3 lodder :o)

    SvarSlet
  2. Jeg er med....napper 3 lodder. Tillykke med at du skal være moster, det går jeg også og glæder mig til at blive omkring d. 25. dec.
    KH Mia

    SvarSlet
  3. Jeg er helt sikkert med på tre lodder, Anne. Og d. 27 er min fødselsdag, så det må da give lidt held;)
    Tillykke med den nye titel som moster:)

    SvarSlet
  4. iiih nogle gode præmier. 3 lodder til mig.
    kh Tine

    SvarSlet
  5. Hej Anne!

    Dejligt med en glædes give away og tillykke med din kommende moster-titel :-)

    Jeg er gerne med på 3 lodder.

    Rigtig dejlig søndag.
    Kh. MEtte

    SvarSlet
  6. Ih altså, det er bare så skønt at du skal være moster- jeg elsker min titel som samme og har altid syntes at der er noget helt særligt ved at være lige præcis moster! Tillykke tillykke:)

    Jeg vil klart gerne være med på 3 lodder, ønsker mig sådan nogle puder, men kan bare ikke selv komme i gang, ved ikke hvorfor.

    Sådan 2 ville hvert fald pynte hos mig.

    KH Vibeke

    SvarSlet
  7. nej hvor dejligt du skal være moster... Stort tillykke til dig - og din søster selvfølgelig... og super fin give away.. Jeg vil også lege med og bidrager med 3 lodder.. KH Ulla

    SvarSlet
  8. tillykke med den kommende moster titel!

    jeg vil super gerne være med på din lille give away og smider 3 lodder i puljen.
    go søndag
    knus Anja

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne smide to lodder i puljen :)

    SvarSlet
  10. Tillykke med den kommende titel :-)

    Jeg deltager gerne med hele tre lodder

    SvarSlet
  11. Hej Anne
    Et stort tillykke til din søster og til dig fordi du skal være moster - skønt! Jeg elsker dine puder og har savlet meget over dem efter dit indlæg og funderet over hvorfor den kombi af stoffer lige er så fed, så jeg er helt klart med på 2 lodder!
    Kh Mette

    SvarSlet
  12. Og findes der egentlig noget bedre end glæde? Jeg deltager med 3 lodder

    SvarSlet
  13. super fine puder..
    Vil gerne være med med 1 lod, da jeg er "blogløs"
    Solskinshilsen Lisa
    Lisalaerer@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Det er en dejlig grund til en give away :-)
    Jeg snupper 3 lodder.

    SvarSlet
  15. Tillykke "moster". Synes der er noget særligt over MOSTER. Jeg har altid været glad for mine egne 4 mostre. Jeg selv bliver desværre aldrig moster, men faster er vel også ok ;)
    Skønne puder ud udlodder. Jeg er med på 3 lodder og har allerede linket på min side. Min store pige fylder 4 år. d. 27. august, så det håber jeg kan give lidt held :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  16. ´Sikke nogen skønne præmier, og skøn anledning! :-)
    Jeg deltager med 2 lodder, og en kæmpe lykønskning til "moster".

    SvarSlet
  17. stort tillykke med den kommende titel- det er så skønt at være moster:)
    jeg deltager gerne i din skønne give-away. er fast læser, så 2 lodder til mig tak. ihhhhh tillykke altså

    SvarSlet
  18. Stort tillykke som snart moster! Det lyder dejlig!

    Jeg vil gerne værne være med i din give away, er allerede fast læser så to lodder til mig:)

    SvarSlet
  19. Jeg er vild med dine pudebetræk og deltager fluks med et lod.. :)

    Kristina
    Kris-au@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Tillykke med de kommende nevæ eller niece! Det må være meget spændende. Desværre er det ikke mig endnu.
    Jeg vil gerne deltage med to lodder :)
    Og tjek lige min give away ud også ;)

    SvarSlet
  21. Hej Anne
    Hvor dejligt med så mange gode ting -store som små!
    Jeg vil meget gerne være med på 2 lodder.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  22. Jep - deltager GERNE ... med 3 lodder, naturligvis! Herligt!

    SvarSlet
  23. super lækkert! 2 lodder tak!! ;)

    SvarSlet
  24. TILLYKKE med at du skal være moster :)
    Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder og krydser fingre for at blive én af de heldige vindere ;)
    Kh Tina

    SvarSlet
  25. Jeg har været forelsket i dine puder siden du viste dem første gang, så jeg er helt klart med på et lod!

    Og tillykke med den nye kommende titel. :o)

    SvarSlet
  26. Nej hvor fantastisk. Tillykke med din kommende titel.
    Jeg deltager gerne med tre lodder.
    Mette

    SvarSlet
  27. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  28. Bournonville sagde ...

    Stort tillykkee med den kommende tittel, er selv moster til 3, og kan godt huske første gang jeg fik afvide jeg skulle være moster :)

    jeg vil da meget gerne deltage i din give away, og rose dig for en skøn blog,faldt over dit indlæg ved at søge moster på google, hvor der egentlig skulle ha stået monster ;)

    men jeg smidder helt sikkert 3 lodder i puljen.

    Kh sara

    SvarSlet
  29. Sikke en fin blog - og tillykke med din kommende titel som moster:)
    Jeg er med på to loddder.
    KH Hanne

    SvarSlet
  30. Ihh tillykke med du skal være moster! Det glæder jeg mig også til at blive når den tid kommer. Søde puder, jeg vil gerne være med i 3 lodder. ;0)

    SvarSlet
  31. Det faktisk lige sådan noget betræk jeg står og mangler, deltager med 3 lodder, de super fine.. :D

    SvarSlet
  32. Skøn give away og tillykke! :-)
    Jeg er med på 2 lodder.

    KH Camilla

    SvarSlet
  33. Til lykke! Jeg deltar med 1 lodd og håper din lekre pute blir min!

    SvarSlet
  34. Sikke en fantastisk giveaway! Jeg er med på to lodder..

    Og tillykke med den kommende moster titel :)

    SvarSlet
  35. stort tillykke med den kommende titel..det er bare skønt at være moster :-)

    jeg vil da rigtig gerne være den heldige du trækker så 3 lodder fra mig

    hilsen stinne

    SvarSlet
  36. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :)

    SvarSlet
  37. Tillykke med den kommende titel - det bliver dejligt!
    Jeg er med på 3 lodder:-)

    SvarSlet
  38. Nææææh, denne give away bliver jeg da bare nødt til at vinde til vores projekt: lave soveværelset om fra roderum til....ja soveværelse!

    Uh hvor jeg krydser fingre for mine 2 lodder!

    SvarSlet
  39. stort stort tillykke med din kommende titel :)
    Det er da super skønt :)
    Vil meget gerne deltage med 3 lodder :)
    KH Micha

    SvarSlet
  40. Trænger SÅ meget til nye puder i min sofa.
    Så count me in med 3 lodder.

    SvarSlet
  41. Sådan en pude ville pynte på værelset! 3 lodder til mig :)

    SvarSlet
  42. Tillykke med din kommende nye titel som moster og dit stødt stigende læsertal:)
    Jeg vil rigtig gerne deltage i denne give away og snupper 3 lodder.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  43. Jeg vil rigtig gerne være med,
    med 3 lodder.

    Linket til din Give Away ligger her:

    http://smykkestykke.blogspot.com/

    SvarSlet
  44. Hvor dejligt fine!
    3 lodder til mig... :D

    SvarSlet
  45. jeg vil super gerne være med!! jeg er med på så mange lodder som muligt, det må være tre :D

    SvarSlet
  46. Tillykke med den snart nye titel af moster:-)
    Deltager gerne med 3 lodder:-)

    SvarSlet
  47. Jeg vil gerne deltage med to lodder :)

    SvarSlet
  48. Tillykke - fantastisk med småbørn i den nærmeste familie.
    Jeg er med på 2 lodder

    SvarSlet
  49. Jeg er med på 2 lodder ... skøn gave... :-)

    SvarSlet
  50. Dejligt med sådan en familie forøgelse..
    Jeg er da med her..
    KH Rakel.

    SvarSlet
  51. Moster er bare det næstbedste at være, lige efter mor selvfølgelig ;o) Stort tillykke med det. Jeg smider 2 lodder i puljen.

    SvarSlet
  52. Hej Anne,

    Så har jeg fået lidt mere overskud på kontoen, og snupper også lige det tredie lod. Du får et link senere i dag :)

    ...ja jeg vil bare SÅ gerne vinde en fin fin pude!

    god søndag

    KH Helle

    SvarSlet
  53. Tillykke..
    Du må gerne ligge 2 lodder i for mig.
    /m.

    SvarSlet
  54. Jeg vil gerne være med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  55. Jeg er med - 1 lodd! Tvi-tvi!

    -karin@doughty.no

    SvarSlet
  56. Tillykke med den fine titeln :-)

    2 lodder til mig, tak.

    SvarSlet
  57. Hvor er de flotte!

    Jeg er med, med 2 lodder.

    SvarSlet
  58. Hej.
    Jeg vil rigtig gerne være med på 2 lodder... Krydser for jeg er heldig denne gang.

    SvarSlet
  59. Uha, vil da også gerne være med :) Deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  60. Jeg vil elske at have de puder stående... 2 lodder til mig.. Kram fra C

    SvarSlet
  61. Vill gärna vara med på utlottningen. 1 lott till mig tack...

    SvarSlet
  62. Jag är gärna med i utlottningen. 3 lotter till mig tack.

    /Lena

    SvarSlet
  63. Sikke skønne puder, dem vil jeg rigtig gerne eje. 2 lodder til mig :)
    Line

    SvarSlet
  64. De passer helt perfekt til mit sommerhus. Så her er jeg vist nød til at lege med.
    2 lodder til mig.

    SvarSlet
  65. Her må jeg også være med - 2 lodder til mig tak :o)
    /Lisbeth

    SvarSlet
  66. Mon jeg lige kan nå med her på falderebet?
    I så fald smider jeg 3 lodder.
    Kh Louise

    SvarSlet
  67. eeeej hvorfor har jeg slet ikke set din skønne giveaway?! Jeg har da været fast læser i et stykke tid efterhånden.
    jeg vil gerne deltage med to lodder.
    Kh Lise

    SvarSlet
  68. Tillykke med den kommende titel...:-)
    Jeg er med på 3 lodder (jeg forsøger mig med om jeg kan huske hvordan man linker:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  69. Simpelthen så lækre præmier Anne :) straks 2 fra mig :)

    SvarSlet
  70. Det må være 2 lodder til mig. Jeg er stadig lidt ny her i blogland, og første gang jeg prøver dette her. Har kigget lidt med hos dig, i et stykke tid, og jeg må sige, at du er en af dem, jeg gerne vil være fast læser hos, og har nu tilmeldt mig.
    Det pudestykke, vil tage sig godt ud i min sofa, og da jeg er meget farveglad....ja så er det bare perfekt til mit hjem!

    Hilsen fra ny fast læser
    Betty

    SvarSlet
  71. Hov, her har jeg vist glemt at melde mig til :o) Godt du lavede en påmindelse!
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.
    /Ida

    SvarSlet
  72. Hvis ikke det er alt for sent, så håber jeg at kunne komme med på falderebet med tre lodder til et smukt pudebetræk!

    SvarSlet
  73. Jeg skynder mig med i opløbet med to lodder - fantatsiske puder!

    K.h. KirstenLN, kristenlm@hotmail.com

    SvarSlet
  74. Et lodd til meg! Flott pute! Klem Hilde (hildeolso@gmail.com)

    SvarSlet
  75. Tillykke tillykke med den kommende titel.. Og sikke en fin gave.. jeg er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  76. Fantastisk! Stort tillykke med den nye titel :) Jeg vil gerne være med, og snupper 3 lodder, tak.

    SvarSlet
  77. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne