onsdag den 29. februar 2012

En tak og en'vinder'

Allerførst en stor tak til alle jer, der brugte tid på at hjælpe og byde ind med idéer til vores stue. Både manden og jeg har nærlæst alle kommentarer og noteret mange af de gode forslag. Nu glæder vi os bare til lige at få tiden til at gå i gang. Så skal jeg nok vise lidt frem herinde.
Benytter lige lejligheden for også at sige tak til alle jer læsere - og velkommen til de nye, jeg kan se, er kommet til. Selvom jeg for tiden ikke altid får svaret på kommentarer eller kigget ind til jer, så bliver jeg grundglad over, at I har lyst til at følge med herinde.

Og så har jeg fået random.org til at vælge en ud fra kommentarbunken, som får en lille 'tak for hjælpen' sag. Det blev nr. 11 - og det er Julia, der har lagt den kommentar. Vil du sende en mail, så jeg kan sende lidt i din retning?;)



Ha' en dejlig onsdag aften..

7 kommentarer:

  1. Tillykke til Julia.
    og hvor er din header flot! Man kan ikke lokke dig til at give en beskrivelse af hvordan du har gjort vel...?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig:) Jeg har bare lavet en collage inde på picnik.com (som eksisterer indtil 1.april) og så sat tekst på. Og så mener jeg bare, at jeg har tilføjet den oppe i feltet.. Gir' det mening? Ellers skriv igen og så skal jeg nok lige være mere detaljeret...
      Kh Anne

      Slet
    2. Tak Anne!!
      Mit problem er bare at når jeg sætter min collage/ mit billede ind, så fylder den langt ned ad siden...

      Slet
    3. Hm.. Kigger lige på mine indstillinger når Frida sover og vender tilbage;)

      Slet
  2. Ih, er det mig? Yay! Min mail er vintagehausfrau@gmail.com. Glæder mig til at se hvordan I får indrettet det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps det er dig;) Skriver en mail...Kh Anne

      Slet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne