torsdag den 2. februar 2012

4 måneder...

I går blev min lille puttetrold 4 måneder.

 Dragten er en af mine favoritter. Fra min babytid og med knap 30år på bagen;)

Det går bare så stærkt. Lige nu grines og smiles der for alle pengene - det er fantastisk, når hun genkender sin storesøster og sender sit sødeste smil afsted. Jeg elsker at lære hende at kende. At se hvordan hun minder om sin storesøster og alligevel har sin helt egen finurlighed.
Hun er en morglad lille hyggefis med ret svingende søvnvaner, så trætheden er fast følgesvend. Det er lidt hårdt lige nu - og efterlader ikke meget mortid og kreatid. Men det er jo som regel en del af babypakken..;)
At hendes storesøster hastigt nærmer sig de 4 år - er helt vildt! Jeg kan ikke helt forstå, at jeg snart har været mor så længe.. Tænk at være så heldig at være mor til to tøser.


I dag hygger Frida og jeg med en febersyg Karoline, så vi kører i laveste hyggetempo og vi er allerede godt i gang med yndlings 'Rosa fra Rouladegade' på computeren.

Ha' en rigtig dejlig torsdag.

12 kommentarer:

  1. Lækker dragt på LÆKKER baby. Det er hun lidt endnu, ikk:)
    Nyd din torsdag, måske kan du snige et par lukkede øjne ind i nogle minutter og indhente bare en my af den ufrivilligt forsømte søvn? :)

    Jeg ønsker dig i hvert fald en dejlig torsdag lige tilbage.

    KRAM
    Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo baby et godt stykke tid endnu ik'?:) Det blev ikke til søvn - må forsøge at lokke Frida tidligt med under dynen i aften;)
      Knus Anne

      Slet
  2. Hvor er hun sød:) Og dragten er virkelig fin!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne;) Ville også ønske jeg kunne lave lignende dragt - den har den sødeste pasform..
      KH Anne

      Slet
  3. Fin dragt og så er det lidt sjovt at du selv har haft den på engang;-)
    4 måneder, åh det er er en god alder, hvor er hun skøn. God bedring med Karoline.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) Ja det er en skøn alder - i dag tog hun også lige sin første trilletur;)
      KH Anne

      Slet
  4. Hvor er hun skøn, god bedring med storesøster :0)

    SvarSlet
  5. Hvor er hun skøn...i den lækreste dragt. God bedring med Karoline:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak...:) Her stadig feber og søløvehoste... Godt det snart er weekend..:)
      KH Anne

      Slet
  6. Ihh altså, så smuk en lille charmetrold :)

    KH

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne