tirsdag den 21. februar 2012

Min yndighed

Det er vel en mors ret at være skrupforelsket i sine børn.

Men dette billede af Karoline får virkelig mit hjerte til at slå kolbøtter. Ikke så meget hendes fine (i år købte tsk tsk;) mariehøne-outfit, men udtrykket, som er så genkendeligt for hende. Og genkendelsen af mig selv og C i hende.


"Mor, tror du ikke, jeg er den stærkeste til at slå?"..;)

Mit sind driller mig ind imellem og får mig til at fokusere på det negative. Gør mig usikker og tvivlende - men mine to tøser og den ubetingede kærlighed har den evne at overskygge alt. Og billeder, som minder én om det, er da skønne!

Ha' en dejlig tirsdag.

15 kommentarer:

  1. Hvor er hun sød. Jeg kan godt forstå dit hjerte slår koldbøtter....

    SvarSlet
  2. de er bare det dejligste der findes - vores børn og alt den kærlighed de får frem i een og som de giver :))) helt i orden med købte outfits - min mindste går i dag som jordbær - helt i rødt med jordbærhue, der er heller ikke hverken syet eller noget for det og det er fint alligevel :)

    SvarSlet
  3. Jo, hun er helt ualmindeligt sød:)

    SvarSlet
  4. Du har virkelig en smukke smukke pige.... Og hvor jeg dog kender det med følelserne. Jeg havde selv mine piger hjemme i 3 dage i sidste uge. De var ren terapi for min sjæl... Det er ubetinget kærlighed, og gud hvor man værdsætter det.

    SvarSlet
  5. Hvor er hun bare skøn, og utrolig charmerende :) - kan godt forstå du er stolt, og ja det er bestemt en hver mors ret. - Ud fra de billeder der ligger herinde af jer begge, så ligner hun dig utrolig meget, det må være det største bekræftigelse, at se på et andet menneske som man har del i at have skabt, og ikke kan "løbe fra" - tænkt i den positive retning :)

    Sindet spiller vel ofte os alle et puds, men det styrken ligger i, at se mod de positive ting, som du også gør ved at minde dig selv om de skønne piger du har.

    hav selv en rigtig dejlig tirsdag, jeg håber at den bliver skøn for jer alle.

    SvarSlet
  6. Hun er bare for lækker den lille Mariehønepige -Elsker hendes udtryk på nr 2 billede. Hun ligner en der bare er ude på narrestreger og jeg kan gdt fortå at hjertet lige slår kolbøtter ved det søde syn.

    Købeoutfits er helt ok -Herhjemme lånte jeg et spidermanoutfit fra H&M hos naboen og Lucca fik sit ballettøj på fra Dancedirect så heller ikke nogen kreagøren herhjemme i anledning af fastelavnen.

    Kender kun alt for godt det der med at bekymre sig og fokusere på det negative. Det er også noget jeg selv kæmper med og mod og ja det er bare en gave med de skønne børn der bare bringer alle de der øjeblikke med sig, hvor alt tvivl står stille og man bare nyder dem og livet og den altoverskyggende kærlighed (: Så er livet sgi da skønt.

    Hav en dejlig Tirsdag

    SvarSlet
  7. Det er i den grad en mors lod at være skrupforelsket i sine børn! Hun er da også bare kær som mariehøne:-)

    SvarSlet
  8. Hvor er hun skøn!! Ha en skøn dag

    SvarSlet
  9. Lige præcis. Det må være skønt med sådan en daglig påmindelse fra dine to skønne unger:) Karoline er en smuk, smuk mariehøne!

    SvarSlet
  10. Hvor er hun bare fin.
    Hjemme hos os, blev det også til færdigkøbt outfit.

    Jeg kender kun alt for godt, at de negative tanker kan overskygge, men så er det heldigvis dejligt, med unger som få os til at glemme dem igen. Men hvor er det da rart ikke at være den eneste :o)
    Også rigtig god dag til dig.

    SvarSlet
  11. Jeg kom bare lige forbi.
    Gode billeder af en rigtig sød og smuk udklædt pige.
    Tak for kigget.
    Ha` en god aften.

    SvarSlet
  12. Hejsa,
    Jeg så lige, at du leder efter en opskrift på Sarah L. trøje look-a-like. Bare et tip: på kvivklys hjemmeside er der en trøje, som hedder islændersweater. Jeg har den, og den er rigtig fin. Den sidder helt fantastisk. Måske du kan bruge den opskrift :). Den er ganske gratis.
    Kh Didde-Louise

    SvarSlet
  13. Nämen, åh vilken liten sötnos!!!!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne