onsdag den 8. februar 2012

Fastelavn

De sidste par uger har jeg forsøgt at finde ud af, hvad Karoline gerne vil være til fastelavn.

Først ville hun gerne være mariehøne (igen i år), så Rosa fra Rouladegade, så Peter Plys for det var bedste veninden sidste år, så mariehøne igen. Indtil hun i weekenden landede på prinsesse - af alle ting... "Og kjolen skal være grøn mor" Jeg havde ellers drømt om at lave en flamingo, en undulat eller måske en svane som dem Line har vist frem..
 Så jeg må i tænkeboks og prøve at kreere et prinsesseoutfit. Det har jeg aldrig gjort i før - og hun vil meget gerne ha' en kjole."Et strutskørt er ikke nok, mor!";) Skønne pige..



Imens nyder vi hverdagen.
Husets farmand har en uge fyldt med møder og fodboldtræning. Så jeg priser mig lykkelig for en tålmodig lillepige og hendes storesøster, der for tiden er med på stille aktiviteter. Vi hygger en del med perler. Det kan man nemlig godt uden det store energidepot og med baby på armen.




Fint nyt pynt til legeværelsets vindue...

1 kommentar:

  1. Jeg er helt vild med www.bangbangcph.dk, og har selv været inde forbi for at søge inspiration til vores kostumer. De har nogle ret fine kjoler, man fint kunne bruge ide fra, til en lidt mere lækker prinsessekjole end BRs.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne