mandag den 20. februar 2012

Vinterferien

Den er da gået alt for hurtigt..Vi har haft masser af dejlige planer og har fået set både venner og familie. Men også tid til stille hygge herhjemme og kreahygge. Computertiden har været lidt knap og det samme gælder søvnen - men alt i alt en rigtig god ferie, hvor jeg har nydt, at vi alle har været hjemme.

#1 Skønne tulipaner


#2 Endelig færdig djævlehue til Frida.
     Karoline har erklæret, at hun også vil ha' en hue - det skal nok ikke være denne babyudgave..;)

#3 Nyt garn

#4 Hækleprojektet lige nu

#5 "Nyt" skrivebord - hentet hjem i ferien. Endnu en arv fra min farmor. Vasket, slebet og klar til teakolie.

#6 Bogkup fra genbrugsen. Skønne klassikere fundet i super stand til 15-20kr pr. styk!

#7 Grødstart til Frida

#8 Lækkert morgenbord på feriens sidste dag

#9 Jeg elsker min nye krea'station'..;) Den er blevet flittigt benyttet i ferien.


Mon I også har sendt et spændt udklædt barn afsted i dag. Karoline fløj rundt i sit mariehøne-outfit i morges og glædede sig til at se, hvad der er inden i tønden i børnehaven.
Dejlig mandag til jer!

32 kommentarer:

  1. Dejlige billeder, skønt med familie hygge..... Her har jeg også haft pigerne hjemme en del i sidste uge. Jesper havde desværre ikke fri. Men vi hyggede alligevel.... her er helt tomt nu.

    Smukt skrivebord du har fået der... og dejligt når det er familiearv :-) :-)

    Dejlig mandag til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er lidt tomt;) Men nyder at kunne være lidt egoistisk imens Fridas lurer den.. (må man godt sige det;) Og ja - på trods af det tog et par vaske at få den sidste cigarlugt væk (adr!) så er det et skønt bord. Og jeg elsker, når tingene har minder med.
      Også dejlig dag til dig.

      Slet
  2. Mariehøne - skulle hun ikke være prinsesse eller husker jeg forkert? Det ligner en dejlig ferie. Flot skrivebord!

    SvarSlet
    Svar
    1. ;) Godt husket.. Jo det skulle hun - men det ændrede hun så alligevel tilbage til sit oprindelige ønske. Forstod det heller ikke helt - hun er ikke udpræget prinsessepige;) Nok bare fordi de fleste andre skulle være det.
      Og ja - lækkert skrivebord! Kæmper bare lidt med det ikke fremstår for 'tungt' når nu det (også) skal bo i stuen;)

      Slet
  3. Dejlige billeder der emmer af stemning! Er vild med din krea'station' - sådan én ønsker jeg mig også!! :-)

    Kig forbi min blog og deltag i min give away hvis du har lyst ;-)

    Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er jeg også glad for;)
      Jeg kigger forbi..
      Kh Anne

      Slet
  4. Skønne billeder. Dejlige stemningers :)

    SvarSlet
  5. Kan godt forstå du er vilde med din "station" : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Man sidder bare så godt i stolen - og så har jeg alle kreasagerne inden for rækkevidde;)

      Slet
  6. Ja, jeg kan kun erklære mig enig. Den der kreastation er jeg altså noget misundelig på. Hvor er den dog fin...! Jeg ville nok bare rode den til på 2 minutter, så måske er det godt nok, at den kommer til sin ret hos en med mere ordenssans ;)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er altså også et rodehoved..;) Men det hjælper meget at ha' sådan et sted, hvor alle de små kreasager har en plads;)

      Slet
  7. Sikke et fint skrivebord. Der er ikke noget bedre en arvestykker, især ikke når de ser sådan ud : )

    SvarSlet
  8. Hold da op for et fint kreahjørne, meget misundelsesværdigt!

    SvarSlet
  9. Super godt bog kup :o)
    Og et super fint "nyt" skriveord ....

    Jeg er vild med din kreaplads, så hyggeligt :o)

    Hos mig er det kres skab, blandet med rod og så lige 3 gange pc på kontoret, hehe...

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså jeg viser med vilje ikke vores krearum/kontor, hvor rodet pt regerer;)
      Alt mit stof osv... Pyh det er et større projekt!
      OG ja - er bare så glad for bogkuppet;)

      Slet
  10. Hvor ser det hele dejligt ud!
    Jeg skal også have strikket en nu djævlehue til Marie i bomuld, den jeg fornyligt strikkede i uld er allerede ved at være for varm.
    - det indlæg du linker til om stilforvirring kunne være skrevet af mig, jeg har det HELT lige sådan, og troede jeg var den eneste. Men vi er jo tydeligvis mange.

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne her er i alpaca - og desværre til det mindste - så jeg må vist i gang igen.. Og det blir' nok også i alpaca - det er så blødt;)
      Ja - stilforvirring.... Luksusproblem, men alligevel lidt træls;)

      Slet
  11. Årh hvor er din kreastation fiiin Anne! Der kan man godt nok sidde mange timer og bare sidde hva?
    Vild med skrivebordet!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er et ret godt sted;) Og meget lækkert det er i stuen, hvor vi ofte opholder os..

      Slet
  12. sikke nogle skønne skønne billeder Anne, og det der skrivebord er da bare for lækkert:-) Vil du sende mig en mail snarest angående nøglesnor, da jeg kun har 1 tilbage nu:-)
    Kh Ninna

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lige lavet denne suttesnor også http://fruschoununu.bigcartel.com/product/suttesnor-i-liberty

      Slet
    2. Tak Nina;)
      Der er mail til dig nu..

      Slet
    3. Undskyld.. NinNa! (min søs hedder også Nina - bare kun med 2 n'er, så det var vist vane;)

      Slet
  13. Det ligner en fantastisk skøn vinterferie!! Ihh altså... :) Og sikke et smukt skrivebord, det måtte godt bo her.
    Får forresten mail om dine kommentarer. Så jeg får dem selvom alle andre ikke kan se dem. Så ved du da det :)

    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har det også været;) Ja det er ret fint - og så helt ganske gratis og med minder;)
      Helt fint med kommentarerne - det er bare træls!;)

      Slet
  14. Manner det bliver godt det skrivebord.

    SvarSlet
  15. Årh hvor er det fint, drømmer helt om stribede vaser nu!

    http://carlscandy.blogspot.com

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne