onsdag den 15. september 2010

Tro om igen mor..

På min Københavnertur faldt jeg over en skøn blomsterkrans.
Jeg puttede den straks i Tiger-indkøbskurven, for jeg vidste lige hvad den skulle bruges til. Nemlig til at afprøve Fruens fine DIY på søde kort.
Men... Der var én herhjemme, der havde helt andre planer, da hun så den. Min blomsterkrans er nemlig blevet kidnappet af familiens yngste og indgår nu i mange forskllige lege.



Den agerer både hegn for Schleich dyrene, er dyne til Lilledukke og bliver brugt på helt traditionel vis..

Så jeg må på jagt igen efter en blomsterkrans til mig..

6 kommentarer:

  1. Hi, hi, det er da dejlig med de små børn:)
    Hun er da ihvertfald sød med sin blomsterkrans på!

    SvarSlet
  2. Har du også set de små blomster jeg har lavet diy på med lige præcis denne blomsterkrans?? Elsker alle de ideer man kan med denne blomsterkrans, men hvor ser Karoline nu også ud til at nyde den ;)

    SvarSlet
  3. Ja ikke så underligt at den krans tillokker små prinsesser ;-) Afsted efter en ny.

    KH

    SvarSlet
  4. Ha ha, jeg kan da godt forstå, at Karoline har snuppet den:) Bare ærgerligt for dig, Anne;) Jeg har forresten sendt en mail til dig...

    SvarSlet
  5. Hehe.. Hun ser nu virkelig også sød ud med den :-)
    KH Louise

    SvarSlet
  6. Siri: Ja - jeg kunne også kun tage det med et smil;) Og tak...

    Christina: Nej den havde jeg slet ikke fået med - tak for henvisningen;) Når jeg får flere kranse må det også afprøves!

    Wenche: Desværre har 'min' Tiger dem ikke - en undskyldning for endnu et vistit i storbyen måske;)?!

    Anne: Ja - den er da også for fin til ikke at snuppe når man er 2½..:)

    Louise: Tak;)

    KH Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne