torsdag den 2. september 2010

Strejf af sommerstemning og ugens kreative projekter..

Man kan da blive helt høj af det her lækre vejr!
En lang dag på arbejde - men hvad gør det, når skolen afløses af solskin og havehygge.. Vi har lige alle tre taget en timeout på trampolinen med småsnak, hopperi og dasen.. Og små drømmerier om at det bliver et ligeså lækkert vejr d.18.. Man kan jo altid håbe.
Lige ved siden af trampolinen bor en ordentlig flok smukke sommerfugle i vores sommerfuglebusk og ikke mindst vores lillebitte hindbærbusk.. Så der var dømt ren sommerstemning.. Men vi trænger da også til lidt sensommer, inden efteråret tager over!:)


I går aftes havde jeg satset på lidt krea-tid, men i stedet gik vi helt 'ryd-op-og-ryd-væk'-amok og tog 3 timer, hvor vi fik ordnet, lagt tøj sammen og ryddet ud. Det er virkelig pinligt at indrømme, men nu kan vi se gulvareal, jeg ikke har set i mindst et halvt år....
Men det bedste er, at vi i den grad har fået ryddet ud og op i krearummet/kontoret - så nu kan jeg finde alle mine ting og ikke mindst være derinde.. Så det var godt givet ud:)

Så jeg håber på at nå lidt videre med nedenstående projekter i aften (når præsten har været forbi til bryllupssnak) og i weekenden. Jeg har klippet lapper til mit første dynebetræk til Karoline. Lækre farver - jeg håber det bliver godt!



Mit andet projekt er et stort penalhus - også en debut.. Men jeg trænger til et ekstra udover det jeg har byttet mig til hos Rakel..


I går stod den på risengrød - i dag kalder det næsten på at starte grillen..:)

3 kommentarer:

  1. Farvekombinationen til Karolines sengetøj er jeg helt vild med! Og i det hele taget lækre billeder du viser:) Her står den faktisk på risengrød i aften - fik sådan lyst til det, da jeg læste dit indlæg i går;)

    SvarSlet
  2. det sengetøj kan kun blive godt med disse lækre farver ;) hvor er stoffet fundet henne, er på udkig efter mønstre i den stil, til mit første patchwork projekt.

    Kh Sara

    SvarSlet
  3. Hej Anne..Tak skal du ha'..:) Jeg er også lidt hooked på det betræk;) Håber det var en god risengrød?:)
    KH Anne

    Hej Sara.. Tak;) Stoffet har jeg både købt på TS, ved Helle (En fugl i hånden), Bloomerskids.dk og fundet i genbrugsbutikker.. Så der er lidt af hvert..:)
    KH Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne