søndag den 18. april 2010

En buttet svamp og blogtræf..

Jeg fik selskab af denne lille svamp på turen hjem fra et skønt blogtræf i Silkeborg..:)


Det er mit produkt fra dagen - et eksempel på Wenches skønne opskrift på svampe.. En buttet lille én af slagsen godt nok.. Stor tak til Wenche for hjælp og tålmodighed..;)

Det har været en rigtig dejlig dag.. Stor applaus til Karen og hendes søde hjælpere for at få det stablet på benene.. Masser af kreativitet, snak, koncentration og smil.. En stor oplevelse..
Jeg fik slet ikke kameraet frem derovre - men her er lidt af det, jeg fik med mig hjem. Jeg fik også lidt stof med fra pusherstreet og ikke mindst en halv rulle af den efterlyste tapet..;)


Tak for en dejlig dag piger...

6 kommentarer:

  1. Selv tak kære Anne - det var så dejligt at hilse på dig.. du er en skøn pige :-) Håber vi ses igen en dag.. kærligst fra C

    SvarSlet
  2. Hej, tak fordi du skrev på min blog. Du må meget gerne sende mig opskriften :-) Jeg vil meget gerne prøve at lave nogle svampe. Min mail er anjamosskov @hotmail.com (uden mellemrum, men det er for at undgå noget af alt det spam mail der kommer).

    SvarSlet
  3. Så fin en svamp. Er rigtig misundelig på jer der var til blogtræf - håber på at kunne deltage næste gang. Vil gerne møde jer alle IRL.
    Så du havde spurgt Mie, hvor man kan købe sekskanter til patchworkprojektet henne og ville lige komme med mit besyv:) Jeg har selv lavet sekskanterne på computeren i forskellige størrelser og klippet ud. Så har jeg valgt en størrelse til at pakke stoffet om og en lidt større til at klippe stofferne efter. Det fungerer fint. Prøv at google "sekskanter", som Mie har gjort. Så kan du selv lave dem større og mindre. Gratis glæder, du ved:)

    SvarSlet
  4. Hej Anne
    Tak for sidst! Og din svamp blev da bare så fin og dejlig buttet... Og dejligt du fik det fine garn i den skønne farve :o)
    KH Mette

    SvarSlet
  5. Hej.
    Tak for i søndags.
    Lækker lilla svamp du fik lavet, jeg nåede det desværre ikke.
    Mvh Maria

    SvarSlet
  6. Christina: Absolut i lige måde..;)

    Malene: Tusind tak for hjælpen - som du kan se i nyeste indlæg, er det allerede prøvet af..;) Nu skal jeg bare finde den mest optimale størrelse..

    Mette: I lige måde! Det var hyggeligt at se dig - og godt du lagde en kommentar, så jeg også kan finde ind forbi dig nu..;)

    Maria: O lige måde..Helt sikkert ikke den sidste svamp - det var ikke så svært som frygtet;)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne