fredag den 1. oktober 2010

Weekendsysler

En weekend står for døren og byder mig velkommen med meget åbne arme efter en lang uge på arbejdet.. Og jeg glæder mig! Vores fredag står lige om lidt på Disney, æblecrumble med vanilieis og sofahygge i nattøj.
Jeg skal have gang i lidt mere svampehækleri - jeg er ved at samle sammen til en uro.. På mandag får jeg nemlig (hvis bebs vil samarbejde) at vide, om jeg får en lille niece eller nevø..:) Så der skal være svampe i både lidt girly farver og til en lille gut. Derudover har jeg hæklet denne forvoksede svamperangle efter Apfelstrudels opskrift - dem må vi ha' flere af..



Resten af weekenden er Karoline og jeg alene hjemme. Så vi drosler helt ned i tempo og sætter hygge på skemaet. Vi satser på gåture, leg med perler og varm kakao - det er frøkenens ønsker..;) Moren har også en gennemtænkt plan for en masse sysleri efter puttetid. Der skal syes bagside på et farverigt dynebetræk og forhåbentlig kreeres et par nye puder.

Håber din weekend der ligeså god ud?!

5 kommentarer:

  1. Fine paddehatte Anne:) Det ser ud som om, at opskriften var til at forstå - dejligt!
    Ha' en rigtig hyggelig weekend med Karoline:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare super fin, den paddehat---åh hvor er jeg ked af at jeg ikke kan hækle! Men har i dag opdaget at min søster kan, så nu er der håb forude...det lyder som en rigtig hygge weekend - sådan én har vi også hos os, far er på kursus med jobbet, så Oscar og jeg har været på shopping, McD og hygget til vild med dans på sofaen med dynerne...
    Ha det rigtig godt:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Vad söta små svampar.

    /Mia

    SvarSlet
  4. HVor er de flotte.
    Er de sværre at hækle??
    Jeg har nemlig lige lært at hækle og kunne godt tænke mig at prøve sådan en til en lille ny som er kommet her i ejendommen

    SvarSlet
  5. Altså hvor jeg er sløv til at svare, når vi sådan bare nyder weekenden..;)

    Anne: Den var slet ikke svær at følge! Tusind tak fordi du deler;) Håber du også nyder din weekend..

    Malene: Så må du da ha' hende til at lære dig det - det ER altså ikke svært, når først man lige har en der kan tegne og fortælle;) Lyder også til I får en skøn weekend:)

    Mia: Tak for det;)

    Jeannet: Tak:) Nej de er ikke vildt svære.. Jeg havde én til at vise mig det første gang, men jeg tror godt det kan lykkes uden:) Den lille er efter Tusindfryds opskrift - jeg tror den ligger på hendes blog:) Ellers skriver du bare;)

    Kh Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne