fredag den 15. oktober 2010

Ahhhhhhh

Så kom den endelig og overmandede os... Efterårsferien.. Jeg kan allerede mærke roen indfinde sig og hyggeriet er i gang..
Og jeg glæder mig til denne uge.. Jeg synes, det har været en lettere hektisk og presset opstart af skoleåret i år - måske fordi der liiiige sneg sig et bryllup ind over. Så ferien og i allerhøjeste grad tiden med min dejlige lille familie føles tiltrængt..
Og vi har lagt planer - men ikke fuldt booket feriedagene, som vi af og til (læs: altid) har haft tendens til. En af dem er nogle dage på gården. Det er et fantastisk sted uanset årstid - men 35 tønder land i lækre efterårsfarver, med mulighed for alskens naturoplevelser og et outfit, der mest optimalt består af gummistøvler, afslappet tøj og kamera - det er skønt!
Derudover skal der en hovedrengøring til, ophæng af vores skønne Verner Panton bryllupslamper, en masse kreahygge (ønskelisten med 'projekter' er lang) og forhåbentlig ankommer svigermors dejlige bryllupsgave i næste uge.. jubiiiii..Så er der dømt aflivning til min gamle, "flytte hjemmefra", 140cm boxmadras.


Eller er det jo bare med at nyde de små glæder, der byder sig... Som de her skønne bær fra vores have.. Et rygte lyder, det er tranebær... Jeg aner det ikke - men jeg er vild med den smukke røde farve..


Håber den også står på lidt ferie hos jer andre - eller i hvert fald en rigtig god weekend...

5 kommentarer:

  1. Mmm.. smukke, smukke efterårsfarver. Me like :)

    SvarSlet
  2. Her står den også på ferie - for os alle sammen heldigvis :o) Jeg starter på arbejde efter barsel mandag efter efterårsferien :oS Det kommer vist til at kræve en smule tilvænning, men jeg glæder mig da til at være sammen med skønne kolleger og elever igen :o) Gid ferie til jer!

    SvarSlet
  3. Åh, det lyder som nogle dejlige ferieplaner! Det er så rart med tid til hygge og strege ting på to-do-listen, som der ikke lige bliver gjort i hverdagene.

    Jeg glææder mig også til ferie, men vi holder først i uge 43, hvor vi har lejet sommerhus ved vandet. Det er nemlig skønt med en get-away...

    God ferie!

    SvarSlet
  4. Det ligner da godt nok tranebær...sikke en smuk krans man kunne lave?
    Jeg har også fået ferie ovenpå en hel uge med get-moving, skole/hjem-samtaler og motionsdag...nu skal vi nyde en hel uge, hvor vi alle 4 har FERIE.
    God ferie til jer.
    KH Mia

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne