tirsdag den 12. oktober 2010

Farveleg...

Karoline havde leget med knap-flasken, så den stod fremme og fristede.. Og pludselig var sofabordet og knapperne meget mere fristende end mit andet projekt (årets første 20 elevplaner)..
Først blev de farvesorteret - elsker den skala af farver.. Smukke - og alle velkomne i mit hjem..





Men så skilte nogen sig lidt ud og ville mænge sig med den nye Kubusstage.. Sort, grå og rosa/pudder i forskellige nuancer.. Det matchede den egentlig meget godt sammen med teaktræs sofabordet.. At det så ser ufatteligt støvet ud, vælger jeg at tilskrive det smukke og meget skarpe sollys, der falder ind af vinduerne..;)





Nogle dage kan jeg godt blive i tvivl.. Er jeg til douchede farver, enkle farver og et ret stilet udtryk i mit hjem eller er jeg til pang, skrald og en masse farver... De sidste to år har jeg vist bevæget mig noget frem og tilbage derimellem og befinder mig vist lige nu på et vadested derimellem...

Hvad er du til..?:)

7 kommentarer:

  1. Det ser altså virkelig fint ud - det første billede ville være en god blog-header :-)

    SvarSlet
  2. Åh hvor jeg kender det. Den ene dag skal alt være lyst, gråt, sort og med pudder og mintfarver. Næste dag drømmer jeg om et hjem med pang og retro. Den er svær. Nu er det hele bare en blanding. Men det er jo også det der gør det personligt ikk?

    SvarSlet
  3. Jeg er også i tvivl, men for mit vedkommende hænger det vist også sammen med årstiderne skiften. Hvor er hun dygtig hende Karoline.

    SvarSlet
  4. Jeg har det helt som dig. Pendler mellem en masse farver, og lidt mere ro på. Ved ikke om jeg nogensinde får det helt som jeg vil, for det ændrer sig jo hele tiden....

    Som Sandra syntes jeg også, at det første billede ville være fint som header!

    SvarSlet
  5. Jeg synes også, at jeg skifter mellem farver og stil. Den ene dag det ene, og næste dag noget andet. Det afhænger nok både af humør, årstid og alt muligt andet! Lige nu synes jeg, at min lejlighed er lidt for farverig, så jeg forsøger at koncentrere mig om færre farver, selv om det er svært, for der er jo så mange fine farver;)

    SvarSlet
  6. Smuk farveleg!
    Jeg kan personligt, næsten, ikke få farver nok! Det kan til tider betyde at det hele virker lidt rodet dog, men jeg kan bare ikke slippe dem ;-)

    SvarSlet
  7. Ahh - efterårsferie.. Og tid til blogsvar;)
    Dejligt at høre at jeg ikke er den eneste, der er lidt vægelsindet på det punkt..;)

    Ja det ville da egentlig være en lækker header - alle skønne farver;)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne