mandag den 4. oktober 2010

Endelig færdig...

..med Karolines nye sengetøj..


Der er ikke meget overskudstid til krea-hygge i øjeblikket, så dette sengetøj har været undervejs i et stykke tid nu.. Men i går blev jeg færdig og Karoline har indviet det i nat.. Det udrettede desværre ikke søvn-mirakler - men det er nok også for meget at forlange, selv af retro...:)
Hun er vildt glad for det - og vil også ha' et til dukke.


Jeg har lavet firkanterne lidt større, end jeg havde tænkt fra begyndelsen, men jeg synes, det færdige udtryk er meget fint. Jeg elsker farverne! Jeg må ha' gang i noget mere. Og nu begynder indsamlingen af drengefarvede retrostoffer - jeg har nemlig lige fået at vide, at babyen i søsterens mave er en lille gut..:)

Ha' en dejlig mandag aften..

22 kommentarer:

  1. det er bare så flot det sengesæt :)
    - det bliver garanteret et der kun lige kommer ud af vaskemaskinen og så på igen :)
    kh

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare blevet lækkert! Den lilla/gule kombi er så fin. Det gule stof med de hvide hjerter er jeg helt vild med:)

    SvarSlet
  3. Hej Anne
    Hvor er det bare blevet flot!! Så må du igang med et til dukken!! Jeg har lidt brunt Graziela jeg kunne bytte med, hvis du skal bruge nogle firkanter til den kommende nevø ;o)
    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Hej
    Hvor er det bare lækkert. Jeg har også planer om et juniorsæt til Isabel. overvejer om mit nyindkøbte småfolk (kun i babystørrelse) skal udgøre ´bagsiden. hvad har du sat bagpå?
    KH Mia

    SvarSlet
  5. Hvor er det lækkert, Anne!
    Det har da været ventetiden værd, hva!

    hvor ser Karoline ud når hun ligger der ved siden af dukken :)

    SvarSlet
  6. For et utrolig nydelig sengesett!!
    Fargene er så fine sammen :))

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare fint. Super flot stof sammensætning:-)

    SvarSlet
  8. Åh, så fint det er det sengetøj! Kan da godt forstå Karoline også synes dukke skal have så fint et sæt :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  9. Det er virkelig fint=)
    Klart dukken også skal have et sæt magen til...

    SvarSlet
  10. Så fint så fint Anne:)
    Jeg har selv lyst til at ligge i sådan et skønt dynebetræk;)
    Hvor er det bare skønt!

    Rigtig god aften:)

    SvarSlet
  11. super fedt sengesæt med så mange lækre stoffer. Det ville jeg da elske at sove i :)

    kh sarah

    SvarSlet
  12. Hvor er det altså bare blevet SUPER flot - er meget meget imponeret! Ikke mindst over den lækre kombi af farver og mønstre, den sidder lige i skabet! Kan godt forstå at lille pigen gerne vil have et sæt til dukke også:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet
  13. Hvor er det bare blevet fint!! Og hvor ser din lille pige da glad ud for det:)

    SvarSlet
  14. sikke nogle dejlige farver. Ville ønske at jeg selv var i stand til at sammensætte farver

    SvarSlet
  15. Det er da bare blevet så fint - dejlige dejlige farver! Og jeg synes de store firkanter gør sig godt :-)

    Kh Louise

    SvarSlet
  16. Hvor er det bare lækkert. Kan godt forstå at prinsessen er vild med det.

    SvarSlet
  17. Super-flot! Og helt perfekt til den hvide seng :)

    SvarSlet
  18. SUK, hvor er det fint. Jeg ville bestemt også sove bedre om natten i sådan et sengesæt:)

    SvarSlet
  19. Tak for de mange søde ord!

    Jeg ville også gerne ha' til mig selv, men det har jeg vist hverken stof eller tid nok til lige nu;)
    Er egentlig også okay tilfreds med første gangs forsøget med at sammensætte...;)

    Anne: Det gule med hvide er jeg også rigtig glad for - nogle store dækkeservietter til 1kr stykket i genneren;)

    Mia: Jeg har bare en lækker bomuld i pang gul på bagsiden..:)

    Lene: Bare kast dig ud i det:) Det her er også mit første forsøg;)

    KH Anne

    SvarSlet
  20. Det er simpelthen lækker med de store stykker, mønstrene komme SÅ godt til deres ret :-)

    Prøv med en lille lavendelpude under hovedpuden det beroliger måske det kan få det kære barn til at sove længee??

    KH

    SvarSlet
  21. Nej hvor er det sengetøj da bare for sødt! Overvejer selv at kaste mig ud i at lave sengetøj

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne