fredag den 8. oktober 2010

Børnekunst

Vi har de bareste vægge...Man skulle ikke tro, vi har boet her i over et år..:)
For det første kan vi ikke helt blive enig med os selv om, hvad der skal pryde vores vægge. For det andet er jeg ikke så hooked på de malerier og lignende, vi har i gemmerne.
Men nu skal det skydes i gang - og så må vi prøve os frem i stedet for at tænke over det en million gange, før vi sætter noget op..;)

Derfor er noget af ugens tøsehygge herhjemme gået med frugt-tryk.. Det kom der de her fine pærebilleder ud af. Jeg er selv helt skudt i det helt blå og synes, det er en skøn form for børnekunst. 



Nu er det bare med at finde væggen, de skal pryde.. Og så vil vi prøve med nogle æbletryk inden længe.

Er du til børnekunst..?:)

9 kommentarer:

  1. Vidunderlige kunstværker, der langt overgår alt andet jeg kan komme i tanke om at hænge på væggene..... god inspiration til julemandens værksted.... Du kunne jo overveje en bordskåne-version - du husker nok jeg har et hav i overskud :-) God weekend søde Anne :-) Knus

    SvarSlet
  2. Jeg er i hvert fald til det børnekunst dit barn producerer ;)Hvor er det bare fint.
    Herhjemme er væggene også ret bare. Vi er nemlig heller ikke så gode til at beslutte os for hvad der skal op og hvor :)

    SvarSlet
  3. Bestemt!! Vi har både børnekunst og andre kunstneres arbejde hængende på vores vægge.

    Jeg nyder hver eneste dag de billeder vores børn har kreeret. Jeg elsker at de har brugt tid, fantasi og energi på at lave billederne.

    Jeg kan godt forstå at du er glad for pæretrykkene! Nej, hvor er de flotte. :))

    SvarSlet
  4. Ej, hvor er de fine. Jeg er helt sikkert også til børnekunst....og til at blande den med anden kunst...

    SvarSlet
  5. Jaaaa - jeg elsker børnekunst - hvor er det nogle fine tryk, I har lavet :o)

    SvarSlet
  6. Hej hvor er det fin børnekunst. Jeg elsker at lave kreative ting med mine to troldepiger. Kig ind på min blog hvis du vil se hvordan man laver sæbeboblebørnekunst! Tak for fin inspiration- det må vi absolut prøve;)

    SvarSlet
  7. Ja det gør jeg! :)
    Se et indlæg som jeg lavede for et par dage siden: http://madebymama-t.blogspot.com/2010/10/brnekunst.html

    God lørdag :)

    SvarSlet
  8. Tak for de fine ord..:)
    Jeg synes også selv hun har gjort det rigtig godt;) Jeg synes også de kunne passe fint ind sammen med andet kunst..
    KH Anne

    SvarSlet
  9. Hold da op de pæretryk er flotte . De ser helt fotografiske ud .
    Ja det er bare med at prøve det af . Det med ,hvad der skal op på væggene.
    Mvh Kirsten

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne