torsdag den 28. oktober 2010

Arbejdsweekend..

Ja - det kan man faktisk godt have som helt almidelig folkeskolelærer..:o)

Her i weekenden - fredag og lørdag skal vi alle på kursus om LP-modellen Cooperative Learning og andre spændende ting. Jeg ser frem til at lære nyt og hygge med kollegaerne, men det falder bare oveni en alt for travl uge med alt for lidt søvn.. Jeg er træt som en gammel *ælling og er i skrivende stund på vej ud og pakke taske til en lang arbejdsdag og så fortsætter jeg direkte ind under dynen.. Hæklegrejet skal med - mon ikke der er en ledig lyttestund til lidt hyggehækleri..
Har været pinligt træt i dag - gabte kæberne af led da jeg skulle læse højt for mine elever, har glemt alskens tyske og danske gloser og sagt rigtig meget "øhhhh" i dag og er desunden faldet i søvn til datterens Kaj & Andrea nærmest inden det begyndte..
Så nu smider jeg "håndklædet" i ringen så jeg er frisk til morgenhygge med familien inden jeg siger adjø og nærmest ikke ser dem før lørdag eftermiddag...


Så godnat til jer - og vi ses på lørdag kære blogland.. Så vil jeg fortælle om den juleplan, vi har lagt (og jagten, der medfølger) og om en skøn lokal perle.

8 kommentarer:

  1. Kender den slags dage alt for godt. Når intet kan holde en vågen.
    Sikke en cliff-hanger du slutter indlægget med. Glæder mig til at høre mere.

    Kh Anne

    SvarSlet
  2. God arbejdsweekend! Håber du får tid til at hygge med hækleriet :) Spændende med juleplan, jagt og lokal perle!

    SvarSlet
  3. God arbejdslyst! Håber I får en dejlig morgenhyggestund i morgen. Glæder mig til at høre mere om juleplanen...

    SvarSlet
  4. God weekend. Vi fik også for nylig CL-kursus - det var super inspirerende!!
    mvh. Christina

    SvarSlet
  5. 2 be continued....nej nej nej der er længe til lørdag;)

    Håber kurset tager kegler!

    SvarSlet
  6. Rigtig god arbejdsweekend!
    Venter spændt på at høre mere om Jeres planer lørdag ;-)

    SvarSlet
  7. Hej, hyggelig at du er med i min give away :)

    SvarSlet
  8. Hehe... Kan se min juleplan lyder meget spændende..;) Og nu er det endda blevet meget senere end lørdag.. Men det er altså ikke helt så breathtaking en cliffhanger;) Men vender tilbage i morgen..
    Arbejdsweekenden var super - jeg var bare helt balret, da jeg endelig kom hjem..;)
    KH Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne