torsdag den 22. juli 2010

Sy-hygge med et twist af blind date

Dagen i går blev brugt sammen med symaskinen og to søde piger, jeg ikke havde mødt før.. Vi har dog været på det samme babyforum de sidste 2½ år og har 'snakket' meget derinde.. Nu er vi alle tre blevet bidt af sy-lyst - og det mødtes vi om i går..

Det er altid lidt sjovt - den dér mødes med nogen, man "kender" uden rigtig at kende dem.. Især når man er en halvgenert ikke-mester-udi-small-talk, der altid er lettere nervøs i mødet med folk, jeg ikke kender..;) Men det var super hyggeligt - søde piger.. Vi fik snakket en masse - og også syet lidt..
Jeg fik kreeret endnu en kjole til Karoline - efter et nyt (for mig:) mønster.. Stoffet er et pudebetræk købt hos Nanna..
Men det var ikke det eneste, jeg fik med mig hjem.. Værtinden lå nemlig inde med to af denne lækre bog - så den måtte jeg få;) Og den anden sy-entusiast havde lidt ekstra nyindkøbt retrosengetøj med.. Det glæder jeg mig at finde det helt rette projekt til..
Jeg tog hjem med en rigtig dejlig dag i bagagen - og for hver gang jeg får kreeret noget ved maskinen stiger lysten til at være endnu mere kreativ - det er da en lækker spiral..

6 kommentarer:

  1. Det er simpelthen fantastisk når sadanne møder er et hit.
    har selv været med i et babyforum siden jeg blev gravid, og følger stadig en del med, men da de fleste der mødes irl er i kbh er det lidt svært for mig at følge med der - desværre!

    fedt i havde en hyggelig dag!

    skøn kjole i øvrigt - hvor er mønstret fra??

    KH Vibeke

    SvarSlet
  2. Der er nu intet som en god blind-date ;) Og sikke en dejlig pige i en smuk kjole!

    SvarSlet
  3. Sikke en fin kjole! Og de der blind-dates er altid gode... :-)

    Kh. Tine

    SvarSlet
  4. Hvor er hun bare soed i sin fine nye kjole!

    SvarSlet
  5. Den er rigtig fin Anne... very nice.. lyder som om at I havde en rigtig god dag.. Kram fra C

    SvarSlet
  6. Hej Anne. Jeg mangler en mail fra dig, så du kan få lidt info om BlogPicnic som du er tilmeldt. Vil du lige skrive til mig på prettybydesign@post.com, tak :) Kh. Julia

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne