tirsdag den 6. juli 2010

Invitationer og dagens krydser...

Åhh - en skøn dag, hvor jeg har fået sat nogle krydser.. Især på vores bryllups "få styr på"-liste.. Jeg har simpelthen besluttet mig angående kjole og har købt en rigtig fin kjole - som levede op til alle mine ønsker.. Samtidig fandt jeg faktisk sko - havde slet ikke regnet med det - men lækkert med endnu et kryds.. Det sidste kryds var til ringene - dem var vi nemlig ude at købe i dag.. En rigtig hyggelig ting at bruge formiddagen på..:)

Derudover er de sidste to invitationer nu modtaget - og så kan der blive lidt visen frem..

Jeg har brugt en del tid på at lade mig inspirere - især på nettet.. Og desuden hjalp det gevaldigt med linket til de fine stempler på Etsy, som jeg fik, da dagens fødselar Christina viste deres invitationer frem.. Det var lige den retning vi skulle..:) Og 'manden' blev ret verliebt i at ha' tyl involveret - så det er lidt en copy;)
Tegningen er lavet af en skøn blogger, som har lavet et billede for os over 'kærlighed og bryllup'. Vi har brugt et udsnit i invitationerne - og forskellige udsnit vil gå igen som pynt på forskellige måder til selve festen..

Nu bringer det bare smil frem, hver gang der tikker en tilmelding ind og vi er begyndt at glæde os en del.. Det er faktisk ret hyggeligt med en hel sommer med fokus på kærlighed og bryllup..;)

Aftenen står i krea og krimi-tegn.. Der er jo fodbold (igen igen igen.....) så jeg fjerner mig fra gemalen og helliger mig en krimiaften i tv med mine nyopstartede Grannystripes.. Kig her, hvis du skal se, hvordan man gør - endnu en skøn DIY fra Wenches hånd..

9 kommentarer:

  1. Sikke nogle flotte invitationer - elsker deres lette udtryk!
    Jeg har også kastet mig ud i granny stripes. Det bliver vist et evighedsprojekt!

    SvarSlet
  2. wau flotte invitationer! jeg er også på granny stripes... gad vist om det bliver sommerens hit??
    god aften til dig!

    SvarSlet
  3. Wow, de er flotte jeres invitationer!! Lyder hyggeligt med grannystripes. Jeg vil også lære at hækle:) Desværre er overskuddet slet ikke til kreative sysler pt. Hvornår skal brylluppet stå forresten?

    SvarSlet
  4. Det ser rigtig flot ud Anne.. Og tillykke med kjolen:-)

    SvarSlet
  5. Så fint med dine/jeres personlige, håndlavede invitationer - de stråler af kærlighed!!!
    Og spændende at kjolevalget er taget - SÅDAN!
    Wenche er for mig også en kilde til evig inspiration (jeg har dog ikke kastet mig over bedstemor-striberne, som mange andre hérinde) men får virkelig lyst til at videreudbygge mine hæklefærdigheder!!!
    God fornøjelse med dine projekter hen over sommeren....

    SvarSlet
  6. Jeg vil se kjolen!! ...okay, ved godt jeg nok må vente, men gud hvor spændende ;)

    Invitationerne er blevet vildt flotte!

    SvarSlet
  7. Kære Anne hvor det glæder mig at læse dit indlæg!! Sikke en ære at "være med" i jeres invitationer til den store dag :-)

    Og dejligt du har fået Grannystripes mellem hænderne, jeg er nærmest blevet afhængig af dem ;-))) Det er så enkelt og afslappende at sidde med her i varmen og ja...jeg har skam kastet mig over et nyt skøre mig :-)

    Nyd dagen og jeg glæder mig rigtig meget til at se den smukke brud ;-)

    KH

    SvarSlet
  8. Tak for de søde ord..:)
    Kjolen kommer I nok til at vente med at se - har godt nok fine billeder, men kæresten er meget obs på at han ikke vil vide noget om den:)

    Malene: 18 september først - så lidt tid endnu;)

    Wenche: Vi er bare så glade for du gad hjælpe med prikken over i'et;)

    SvarSlet
  9. Hej Anne
    Det er virkelig nogle flotte invitationer du har lavet!! Så enkle og samtidig vildt enestående...love it!
    Kh Mette

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne