fredag den 16. juli 2010

Mere feriekluns..

I dag fik jeg endelig lidt ferietid til at gøre slå-om-kjolen færdig til Karoline..

Det er en ren prøveklud - jeg har aldrig syet efter dette EG-mønster før og mest af alt er det også min debut med skråbånd..;) Kjolen er prøvet af i et stof, jeg har masser af - just in case det gik galt.. Men jeg synes stoffet passer fint nok til mønsteret.. I næste uge skal der vist laves en mere i noget af favoritstoffet..

Der er adskillige skønhedsfejl - men man lærer jo af processen ik'..?;) Og Karoline elsker den - og ser nuller ud i orange - så det redder det hele..

Nyd aftenen - her på ferielandet står den på tennistunering og spil i aften.. Ahh...

11 kommentarer:

  1. Den er da blevet super fin :O) Fedt stof!

    SvarSlet
  2. Ej hvor er den skøn på hende!

    SvarSlet
  3. Den er da super fin - stoffet er flot synes jeg. Og hun ser skøn ud!
    Jeg har også selv netop færdigsyet en lignende model og klippet til en mere - synes bare de er skønne på de små.
    Kh Louise

    SvarSlet
  4. Hvor er hun bare nuttet. Hmm - måske man skulle prøve sådan en slå-om'er....jeg har faktisk aldrig prøvet at sy så'n en.

    Kram

    SvarSlet
  5. Nåhhhhhhhhhhhh......... ;)

    SvarSlet
  6. Arj hvor fin kjole. Jeg eeeelsker EG, har haft kigget på kjolen her et par gange, men det har endnu ikke været den er har kommet gennem mit nåleøje. Men tror da nok lige den er vel igennem efter at have set din fine eksempel her :o) Hun er da for skøn i mors kreation :o)
    God weekend
    Kh Anette

    SvarSlet
  7. Nårh, hvor er hun sød og fin :)

    SvarSlet
  8. So cute! Have a sweet day!

    SvarSlet
  9. Nøjjjjj, hvor er den fin !
    Og helt vild fedt stof du har brugt :-)

    KH Maria

    SvarSlet
  10. Tak for det piger..:)
    Som sagt masser af småfejl - men bestemt ikke sidste gang tøsen får en slå-ommer;)
    De er vildt kære..

    SvarSlet
  11. Den er da bare super fin kjolen og sikke en skøn model.

    Jeg har syet kjolen en enkelt gang og den er super nem at sy, dog laver jeg den næste kjole 5 cm længere. Synes den hurtig bliver for kort.
    Men elsker EG's mønstre

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne