søndag den 6. juni 2010

Moaaaar er i koekkenet...

Ja det har været mit hyggested i dag..

Der skulle bages en ordentlig portion af favoritbollerne og så ville jeg ha' noget godt ud af vores rabarber..
Så jeg har bagt rabarberkage efter svigermors opskrift - og denne gang lykkedes det mig faktisk uden den blev helt sort.. Og så har jeg lavet marmelade! For allerførste gang.. Jeg kastede mig ud i en opskrift med rabarber og mandler - har smagt den hos min mor og den er rigtig lækker som sød marmelade..

Så herhjemme gik der lidt Hausfrau i søndagen..
Ellers har vi "instaleret" og hoppet i trampolin i haven.. Jeg har haft den i to år - men først i år haft haven til den.. Karoline nød det fuldt ud - og blev lettere pigesur og hysterisk da hun skulle ned igen.. Hvor mon hun har det fra...:)



6 kommentarer:

  1. Hej Anne - Hvor fedt med en hel weekend uden planer.....ser alt for lækkert ud med det rabarber du viser, uhh sidder og bliver helt lækkersulten = jeg er gravid kan jo spise konstant haha

    SvarSlet
  2. Mmmm den rabarberkage ser godt nok lækker ud! Der er ikke noget bedre end at være husmoderlig i køkkenet:D
    Ser da ud til at din lille pige får brændt noget krudt af på den trampolin:)

    SvarSlet
  3. Ser og lyder til at have været en SKØN SKØN weekend - med det perfekte vejr til at lege HAUSFRAU!!!Og uhhmmm - det lyder lækkert, særligt marmeladen med mandler! Måske man skulle gøre dig kunsten efter og forsøge en dag?!? Faren hér i familien har også høstet vores første rabarber...

    SvarSlet
  4. Uha den ser lækker ud den kage.
    Godt at se forkellige sager lavet af/med rabarber.

    SvarSlet
  5. Rabarber er bare lækkert..:)

    Julie: Tak!:)

    Mette: Jeg sender gerne et stykke (mens der er noget tilbage) med luftpost;)

    Cecilie Astrid: Hun var også godt træt til aften..

    Rikke: Den her marmelade er i hvert fald ikke svær..;)

    Karen: Ja - jeg er også på jagt efter flere spændende opskrifter med rabarber..;)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne