lørdag den 5. juni 2010

Lopperi og loerdagshygge

Kender I følelsen af at stå op lørdag morgen og ikke ha' nogen planer for dagen - ja hele weekenden? Bare kunne sige "Hvad har vi lige lyst til i dag?"..
Herhjemme sker det ikke så tit, at vi ikke har fyldt noget (læs: meget) i vores weekender - men i denne weekend er det lykkedes og vi nyder det..
I dag fik jeg lokket C og Karoline med på tur.. Barnevogn, forsyninger af frugt, brød og vand, kontanter, solcreme og solhat... pakket i bilen og så afsted til Bagagerumsmarked i Viborg.. Det skulle være noget større end her i byen..
Det var bare så hyggeligt! Sommerstemning, holden i hånd, Karoline i hopla, alt muligt skrammel og guld i en pærevælling.. Det er ikke så tit, at min bedre (men ikke helt så loppeafhængige) halvdel gider, men i dag hyggede vi bare, pruttede om prisen og fik nogle fine ting med hjem..

Højstol til K's dukker og bamser


Lille bogkasselignende ophæng - lidt maling, tapet og nye knopper og så tænker jeg den er fin;)


To Kold dåser og en lille bog med fine billeder.


En sminkehylde klar til nyt liv.


Et lille fad som passer til min kande, sukkerskål og flødekande og et fint broderi.

Nu går resten af lørdagen ud på grill og hygge hos et vennepar og deres lille guldklump på 8 måneder - der er dømt hygge..

God lørdag til jer andre også..

5 kommentarer:

  1. Det lyder da bare som den perfekte dag:) Og nogle rigtig fine ting I har fundet jer!

    Fortsat go' weekend til jer.

    Mange hilsner Cecilie

    SvarSlet
  2. Åh det lyder som en skøn skøn dag!
    Fine fund, må jeg nok sige..

    SvarSlet
  3. JAhhhhh....det kan kun blive en skøn weekend, når den starter sådan ;) Vi har også, ligesom jer, for en sjælden gangs skyld en weekend uden planer - og hér står den på loppetur imorgen, søndag! Uhhh- jeg glæder mig, når jeg ser dine fine fund ;) Hav en ligeså herlig søndag... ;)

    SvarSlet
  4. Hej Anne
    Jeg er ret misundelig på de der bagagerumsmarkeder;) Det lyder helt vildt hyggeligt, og du har godt nok fået nogle fine ting med hjem.
    Det er helt fint med paddehattene - der er stadig næsten en måned til jeg skal bruge dem, så du behøver ikke skynde dig. Og jeg kan godt nå at lave en sommerhat. Du kan bare give mig nogle ønsker til stof, og så kan jeg sende nogle billeder til dig:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  5. Fine fund. Jeg kiggede længe på sminkespejlet i Viborg ;)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne