mandag den 7. juni 2010

Med paa muffins-vognen...

I weekenden fik jeg endelig købt lidt filt og kastede mig over et par muffins til Karoline.
Jeg har længe gerne ville prøve at lave dem men ikke liiiiige fundet vejen frem.. Den sørgede Mie så meget belejligt for at servere for mig med denne skønne og meget let tilgængelige DIY.


Og så var det jo bare om at komme i gang..;)


Jeg har i dag købt lidt mere filt, så alle muffins'ene ikke bliver lilla.. Så hvis jeg orker - ovenpå en lang arbejdsdag - skal jeg nørkle lidt med det i aften - sammen med de sidste hæklede svampe til en bestilling til denne søde blogger..

Hvad skal du mon nørkle med i aften?

1 kommentar:

  1. Næh hvor fint:) Altså både muffins'ne (?) og at du er i gang med svampene - glæder mig rigtig meget til at se dem! Skal jeg sende billeder til dig af retrostof, så du kan vælge, hvad du gerne vil ha' i bytte? Og su siger bare til, hvis jeg skal gå i gang med en sommerhat til Karoline, for det kommer vel forhåbentligt ikke til at regne hele sommeren...

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne