torsdag den 28. januar 2010

Hold i nakken selvforkælelse..:)

Hele dagen har mine kære elever trukket på smilebåndet af mig.. For jeg har et gevaldigt hold i nakken - og så skal man snurre mange gange rundt i løbet af en lektion for at få kigget på dem alle sammen og for at skifte mellem at skrive på tavlen og snakke til eleverne..
Så efter en mor-på-halv-kraft og Karoline alene hjemme eftermiddag, var der dømt lidt selvynk til sofahygge og håndboldkiggeri.. Det blev til et lækkert Boligliv, lidt Grønne Gården saft - varmt som på caféerne i Århus - og mit hækleri, som (for)følger mig tæt for tiden..;) Efterhånden er jeg blevet ret ferm til halve stangmasker - mon jeg snart kan hækle rundt? Eller hækle oldemor-firkanter?:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne