tirsdag den 20. marts 2012

Tirsdag



På sådan en træt og tung tirsdag har jeg tilladt mig lidt luksusmorgenmad.

Resten af dagen skal jeg vist bare være praktisk. Når manden kommer hjem skal der langt om længe hentes reoler og vi skal prøve at finde fødselsdagsgaver til vores dejlige store pige. Utroligt at hun om en uge allerede bliver 4år - jeg synes lige, vi har fået hende.

 Karoline 5½ måned - ligesom Frida er nu

 Karoline 1 år

 Karoline 2 år 

 Karoline 3 år

Karoline næsten 4 år....

11 kommentarer:

  1. UHM, hvor ser det lækkert ud!

    Stort tillykke med Karoline - de blier store, når de bliver 4 år. Jeg har selv en 4 årig Karoline derhjemme... :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke med hende. Hun er simpelthen en af de smukkeste piger jeg nogensinde har set... :)

    SvarSlet
  3. Temlig lækker morgenstart du har fået dig.... :-)

    Og stort stort tillykke med skønne Caroline... Jeg kan se vi har fået børn nogenlunde samme tid, tøjet hun har på, det har Merle lige præcis også haft... :-)

    Virkelig en smuk pige du har dig der, håber hun får en rigtig dejlig fødselsdag.

    SvarSlet
  4. Åh den smukke lille Karoline altså. Så smuk Anne :)

    KH

    SvarSlet
  5. Lækkert med luksusmorgenmad!

    SvarSlet
  6. Lækkert morgenmad. Ligner det jeg lige har købt ind til: Fromage frais, musli og knas.
    Og lækker unge med et dejligt smil

    SvarSlet
  7. Hun er simpelthen så dejlig, hende Karoline. På forhånd tillykke med hende!

    SvarSlet
  8. Nåe hvor er hun yndig... :)
    Altid spændende.. det er slet ikk til at forstå hvordan de bare bliver store så hurtigt.. :)

    SvarSlet
  9. Hin er bare så stor Anne. Tiden går stærkt - især når man har de små ved siden af, så bliver forskellen også meget tydeligere. Knus C

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne