onsdag den 28. marts 2012

Strandet..

.....på en tilfældig villavej her i byen..




Baghjulet er fladt (€&**%#¥##..), manden er hjemme ved tøserne og jeg sidder og triller tommelfingre og bander lidt over, at jeg ikke hørte bedre efter, dengang jeg hjalp min far med at skifte dæk......




Ufedt at være strandet to kilometer hjemmefra, mens jeg venter på Falck. Maven er sulten og ærgelsen over, at butikkerne lukker, før jeg kan komme derned og hente min længe ventede KitchenAid, er ret stor..
Men heldigvis er der varmt herinde, god musik på P3 og strøm på iPhonen..
Jeg trængte godt nok til en lille afslapper - havde dog ikke lige tænkt det på den er måde..;)
- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

  1. Ej hvor er det bare mega øv! Men ja, du skal nok bare prøve at nyde at du har tid heæt for dig selv. Og længe leve iphone!!!! ;-)

    SvarSlet
  2. hi så kan man lære altid at have en lille krea projekt i tasken :)

    SvarSlet
  3. ØV. Håber ikke ventetiden blivedr for lang.

    Oplevede selv at blive hentet af autohjælp to gange på en uge, men jeg tror ikke rigtig man kan forberede sig på sådan noget. Bare væbne sig med tålmodighed.

    SvarSlet
  4. Skønt at du trods alt kan finde det positive i situationen, for en punktering kommer jo egentlig aldrig belejligt :o)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne