søndag den 18. marts 2012

Søndag


God læsning

Akkompagneret af strikketøj og masser af the

Karoline og hendes veninde leger i haven i silende regnvejr

Min bedre halvdel har også smidt stængerne op.

Karoline

Søvnmangel, natteroderi og et indretningsprojekt, der er strandet på grund af manglende idéer, dræner mig og gør mit humør halvfladt og mit overskud ikke eksisterende. Jeg bliver en brokmås og den rolle er jeg ikke god i..:)
Men en søndag som denne med et dejligt frokostvisit og derefter stille 'mortid', mens Karoline havde selskab af sin veninde fra børnehaven. Det gør godt! 
Vi har ikke brugt weekenden på noget særligt - vi har bare været og slappet af. Og ind i mellem kan det også føles ganske særligt.


Aftenens program ser vist ikke meget anderledes ud. Bortset fra lidt til den søde tand.
Ha' en dejlig søndag aften.


* Og sidder du med en indretter i maven og har lyst til en udfordring med - især stuen - i vores lille typehus i det midtjydske, så hører jeg meget gerne fra dig..:) Ikke så meget til nips og stil - men mest af alt til at gennemskue den optimale løsning, så vi får mest muligt ud af vores stue, som rummer mange funktioner..

10 kommentarer:

  1. hmm... indretningsudfordringer ;0)

    Jeg har lyst til at hoppe op og ned og sige "pick me, pick me" og lider samtidig aldeles af jantelovs- og "hvad nu hvis hun så ikke ville bryde sig om det"-fornemmelser i maven..

    Hæ hæ

    SvarSlet
  2. Præcis sådan en lille skål der, har også lige stået på vores sofabord, men den er sørme allerede tom!!!
    Elsker weekender hvor man ikke skal nå noget, det er de bedste:-)
    Og bare rolig, lige pludselig har du fået en lys ide til indretningen:-)

    SvarSlet
  3. Sådan en lækker fletning vil jeg da også have! :)

    SvarSlet
  4. Ork ja ork ja, det der natteroderi kender jeg alt for godt, vores babyer er vist næsten lige gamle! Men puha det dræner en for energi, så føler virkelig med dig.

    Kan godt forstå din frustration omkring indretningen, når nu så gerne hil have det ordnet. Mit bedste råd, er at flytte rundt på tingene indtil i finder den løsning der fungerer bedst! Det er i hvert fald det der oftest fungerer bedst for mig!

    Eller som dubselv siger, få en anden til at kigge på det netbank selv er kørt fast... Det kan være der dukker nogle løsninger op man slet ikke selv havde forestillet sig. Vil gerne tilbyde min hjælp.... Hvis den kan bruges.... Et dog ikke uddannet eller arbejder med indretning, men det ar dog altid interesseret mig!

    SvarSlet
  5. Weekend når den er bedst!

    Natteroderi!! JA tak det kender jeg. Eller dvs. at Marie har hele tiden sovet om natten, MEN er på det sidste bare begyndt at ville spise så godt som hele natten, dårlig dårlig vane. Fredag var jeg et omvandrende lig, og besluttede at NU var det nok (hun er 6½ md.), så de sidste to nætter har far taget nattetjansen, og jeg har SOVET sammen med min store datter på hendes værelse. Og hvilken succes, første nat vågnede Marie 4 gange, og tog 20-30 min om at falde i søvn igen, med nus fra far igennem tremmerne, og i nat vågnede hun kun ÈN gang (ÈN!!!) og det først ved 5-tiden... Hold da op, jeg er lettet og meget meget spændt på den kommende nat.

    Nå, men nu blev det jo en lang svada om mig, det var ikke meningen, men du ramte lige hvad mit hjerte var fyldt af.

    Dejligt I har fået slappet i denne weekend, og håber at du også snart kan få sovet! :)

    SvarSlet
  6. Iøvrigt FED t-shirt din bedre halvdel har på, hehe.

    SvarSlet
  7. Uhh jeg er også klar på en indretningsudfordring :o) eeeeeelsker sådan nogle udfordringer :o)
    Ud over det, lyder det til at ha været en rigtig dejlig afslappet dag :o)

    SvarSlet
  8. Du kan jo passende ligge det færdige resultat af strikning online på Hobbytavlen.dk

    SvarSlet
  9. Skønne billeder! Dit første billede ligner fuldstændig mit seneste indlæg, det er nogle gode magasiner - det kan jeg kun tilslutte mig! :) Lyder godt med en aftale-fri weekend. Dem har man alt for sjældent.
    God weekend denne gang også!
    /Marie

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne