torsdag den 8. marts 2012

Selvforkælelse

Der er landet nogle gode sager i min postkasse.

Jeg har længe sukket over Ninnas fine nøglesnore med et strejf af neon. Nu kan denne aquafarvede skønhed holde styr på mine nøgler. Ikke mindst når jeg skal tilbage til den hektiske hverdag hos eleverne. Der er heldigvis et par måneder endnu før "det virkelige liv" banker på.


Som mange andre er jeg også faldet for Karens fine huse. Så da der var endnu en sending i sigte skyndte jeg mig at slå til. Nu bor der 10 skønne Fabech Huse hjemme hos os. Fem af dem har fået plads på chatollet.



Karoline er også en fan og vil gerne lege med dem.


Tusind tak for responsen på mit indlæg i går.. Jeg svarer jer lige hver især, når bettefisen sover..;)

11 kommentarer:

  1. De er godt nok også fine de huse!!

    SvarSlet
  2. Oh yes, de huse er så flotte og pynter også i min stue :)
    Nøgleringen er rigtig fin, er det neonbånd eller neonstof? Hvis jeg må være nysgerrig`:)

    SvarSlet
  3. Yaiks nogle dejligt ting!!! De der huse, må jeg altså også eje!!

    SvarSlet
  4. Sikke en fine nøglesnor og skønne skønne huse! :)

    SvarSlet
  5. Hej Anne

    Rigtig fin nøglesnor.... og alt for fede huse:)

    Er forholdsvis ny blogger og har ik fulgt dig så længe men synes du har en fed stil så bliv endelig ved...

    :) Camilla- allimakka.dk

    SvarSlet
  6. Ninnas nøglesnore er så fine, og jo nærmest uundværlig når arbejdslivet banker på igen ;o) Sommetider fortjener man altså også lidt godt til sig selv.

    SvarSlet
  7. Fine sager du har fået dig!! Husene er fine og hyggelige at lege med - de bor også her hos os!
    Ha en dejlig aften

    SvarSlet
  8. Barbara: Ja jeg er også helt vild med dem!

    Mette: De er så fine:) Det er neon gros grain bånd;)

    Trine: Det var også sådan jeg havde det;)

    Kamilla: Helt enig;)

    Camilla: Tak for ordene;)

    Ida: Ja den blir' perfekt til de hektiske dage på skolens gange;) Syntes også lige jeg havde fortjent lidt godt til øjet.

    Kristin: De breder sig vist de smukke huse;) I lige måde..

    KH Anne

    SvarSlet
  9. Hej Anne

    Tusind tak for de søde ord. Jeg er vildt glad for at husene faldt i god jord:) Rigtig god weekend. Jeg tror også der skal produceres risposer herhjemme.

    KH Karen

    SvarSlet
  10. Hej Anne,
    Tusind tak for de fine ord:-) hvor er du sød!
    Jeg er også helt vild med Karens huse, de klær jeres chatol godt:-)

    SvarSlet
  11. Har selv en Nunu-nøglesnor - med det lækre neonbånd! Det er min yndlingsnøglesnor :)

    Husene er så fine!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne