tirsdag den 1. maj 2012

Spændende konkurrence...

Godt nok er det mest for børnene, men havde Karoline alderen, deltog vi uden tvivl.

Der er jo snart tid til OL i London og herhjemme er vi sådan nogen, der går lidt op i det. Mig en smule og manden ret meget. Min interesse er nok ret vejrafhængig..;)

Men i den forbindelse er McDonalds på banen med en rigtig spændende konkurrence.
Børn mellem 6 og 14 år kan deltage og vinde en tur til London, hvor de skal give sig i kast med at være reporter. Det er da en fantastisk chance - havde vi børn i alderen, havde vi klart givet det et forsøg. Jeg har i hvert fald en mand herhjemme, der ville elske at være den ledsagende voksne og ungerne kan få en - i min øjne - 'once in a lifetime' oplevelse.

Du kan læse mere om konkurrencen og tilmelde dit barn lige her inden d.30.maj.


Indlægget er sponsoreret - men mening og interesse er helt mine egne

1 kommentar:

  1. Det lyder rigtig spændende. Havde vi haft børn i den størrelse havde vi helt sikkert også gjort et forsøg.
    Min mand havde nok også meldt sig frivilligt til turen :-)

    Knus Stella.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne