søndag den 26. juni 2011

Sommer og (lækre) lopper..

Søndag har indtil videre budt på bagagerumsmarked, lidt indkøb og så ellers bare masser af havehygge, leg, sol og afslapning herhjemme.. Med andre ord er jeg gået helt i sommer- og ferie(s)tilstand...:)

Sæbebobleleg i haven

Vores have tager sig ud fra en skøn side lige nu. Høj solskin, smukke blomster og røde bær. Markedet var godt i dag og bød på kup af den rigtig gode slags..

Samlingen af vaser vokser stille - disse fire er de seneste fund. To Lyngbyvaser og to runde, som jeg er helt forelsket i begge to..
Lidt godter til køkkenet og endnu en kop til Karolines køkken (ingen tvivl om, jeg elsker blå;)

Æggebægre i fine farver til samlingen

Vores æbletræ giver endelig æbler i år..

Højbedet begynder at blomstre

Klematis i yndig farve

Min sommerkrudtugle fanget i fuld gang med leg

Lækre bær på vej

Der skal grovnydes familietid hele dagen, for de næste to dage skal jeg krea-hygge med 3 veninder i vores 'sommerhus'.. Stofbunkerne og maskinerne er pakket, der er købt nem, men lækker mad ind og feriekagen er bagt. Der burde også være masser af Asti og rødvin til krea-tøse-hyggen, men da 3 ud af 4 er gravide er det ikke så aktuelt denne gang.. Det kunne ellers være godt til lige at skyde ferien i gang.. Men mon ikke det bliver godt alligevel.
God sommersøndag aften til jer..

8 kommentarer:

  1. Ej nogle skønne billeder. Hvor har du gjort så gode fund?

    SvarSlet
  2. Så lækkert sæbeboblebillede. Det skriger af sommer og hygge :-) Og fine scoop du har gjort dig.
    Kh V

    SvarSlet
  3. Det oser at sommer hos dig.. din sveskemås er bare så lækkerfræk at se på :-) Er du lidt med på at mailes ved ang. babytræf? Jeg mangler lidt din mailadresse Anne - altså kun hvis du vil :-) christina.skaroe@gmail.com

    SvarSlet
  4. Mmmm. Dejlig sommerstemning!

    Har set lyngby vaserne ved så mange efterhånden og de er virkelig fine! Er også så småt begyndt at drømme lidt om nogle...

    En tøse-krea-tur lyder simpelthen drøn hyggeligt! Rigtig god tur. :)

    SvarSlet
  5. Må give de andre ret. Aldeles skønne billeder!!! Og sikre nogle lækre fund, lucky you :)

    KH

    SvarSlet
  6. Sikke fine fund du har gjort der, fine billeder oser bare af sommerferie.

    SvarSlet
  7. Dejlige billede:) og elsker også Lyngby vaserne. Dem samler jeg også på:)
    Håber det går godt med dig mavsen og rigtig god tøsetur - lyder dejligt:)

    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  8. Malene: Tak..:) Var simpelthen bare heldig til det lokale bagagerumsmarked..

    Vibeke: Tak for det;) Ja billederne er lidt i kontrast til dagens gråvejr..

    Christina: Ja ren sommer - elsker også hendes glimt i øjet;) Mailer dig - den er jeg med på..

    MAiken: Ja - det var også ren hygge med tøseri, krea og højt solskin;)

    Anne: Tak for det;) Ja - dejlige fund..

    Ævlebævle: Takker..:)

    Vicki: Tak:) De er også fine de vaser - enkle og passer til det meste.. Og tak - det går fint med maven - ret stor efterhånden;)

    KH Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne