mandag den 16. maj 2011

Når regnen regner....

Jeg er bedst til solskin! Men jeg under gerne landmændene noget regnvejr og så må vi jo bare omstille os lidt og finde regnvejrshygge-idéerne frem..


En af mine yndlingsbeskæftigelser som barn var at hoppe i hele regnvejrsmunderingen og så ud og gå tur i den silende regn..

Så i dag bød jeg mine to darlings på regnvejrsgåtur med efterfølgende sofahygge og lækre smoothies. De var heldigvis med på idéen - især Karoline, der elsker vandpytter. Så vi havde den skønneste eftermiddag helt nede i gear! Frisk luft, tøsegrin, voksensnak og afslapning i sofaen arm i arm med krudtuglen var ren energiopladning.

Når små ben bliver trætte...;)

Smoothie-lover..

Jeg føler nogen gange tiden går for stærkt og jeg ikke har 100% orden i mine prioriteringer. Jeg bliver bare så træt af det, når jeg ikke føler, jeg husker at sætte familie-/mor-dattertiden i fokus. Så sådan en eftermiddag, hvor computer og tv er henvist til aftenen og vi bare nyder uden alt for mange aktiviteter føles bare gode og giver et helt bestemt overskud.

Nu står aftenen på mere sofahygge med tændte stearinlys - jeg er i gang med næste skridt ift blogtræf og er rigtig glad for de positive tilbagemeldinger. Nu skal jeg bare ha' afgjort om det er godt eller skidt at lægge det i sommerferien..:)

6 kommentarer:

  1. Ej, hvor er hun bare charmerende Anne. Så sød! Da jeg var barn, cyklede min veninde og jeg gerne rundt i regnvejr, og sang den der sang om "en saftevandskop kan bare ikke få nok...". Kan du huske den?

    SvarSlet
  2. Orv det ser skønt ud!! Og sikke en smuk familie, sød lille grinebider du har der :)

    KH Anne

    SvarSlet
  3. Tak Julia - storelsker også bare hendes smil, der når de store øjne;) Regnvejr er lækkert - og den sang... Noget dæmrer?!?

    Tak søde Anne - er bestemt også glad for dem.. OG ja en smuk familie - men heldigvis er moren i for-små-til-den-gravide-mave-regnbukser bag kameraet;)

    KH Anne

    SvarSlet
  4. Hun er godt nok sød :-)

    Kan godt genkende det med prioriteringerne, så det er altid dejligt når det lykkes rigtig godt!

    SvarSlet
  5. Jeg elsker faktisk at gå tur i regnvejr! Altså hvis jeg vel at mærke har det rigtige tøj på og ikke skal noget særligt, andet end bare at gå:)

    SvarSlet
  6. Malene: Ja det er lækkert når mavefornemmelsen er god:)

    Anne: Også mig;) Men ja det kræver påklædningen og tid til at nyde..

    KH Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne