tirsdag den 2. marts 2010

Skønne gaver og forårsfornemmelser...


I dag lå den skønneste pakke og ventede i min postkasse, da jeg kom hjem.. Jeg har lavet en change away med Anne - og det gør jeg gerne igen..!:) Se lige en lækker kosmetikpung, der nu er min.. Indeni lå en lille Überraschung.. Lækre the-breve, som jeg allerede ser frem til at "sætte tænderne i".. Håber Anne og hendes skammel bliver glad for det tapet, der er på vej i østlig retning..;)

Derudover havde min søde lille trold en gave med hjem fra dagplejen.. Denne fine æske med karse i.. Hun har 'selv' pyntet den og sået karse - det er da forår!!:)


Oveni i hatten af forårsfornemmelser er den skønne fornemmelse, det giver at gå hjem fra arbejde, mens det er lyst også selvom klokken er i nærheden af 17.. At solen endda skinner er jo ren luksus...:)

3 kommentarer:

  1. Du har så evig ret....lige nøjagtig sådanne små ting giver forårsfornemmelse i maven ;-)
    Rikke/Frk. Hverdag

    SvarSlet
  2. Hej Anne
    Dejligt at høre, at du blev glad for pakken:)
    Og sikke en fin karse-æske! Skønt med gaver!
    Jeg havde gået og glædet mig til at få din pakke i dag og havde håbet, at postbudet ville sætte den foran min dør, så jeg slap for en tur på posthuset, men nej... Så jeg må lige vente lidt endnu.
    Kh Anne

    SvarSlet
  3. skøn blog du har her, med fine kreative ting!! :)

    Kig forbi min blog hvis du har lyst :-)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne