tirsdag den 23. marts 2010

Nyt forårspynt i hjemmet..


I weekenden var jeg til tøse-krea-hygge i Århus igen..
Vi var på tur i skoven, klippede fugle á la Rie Elise Larsen, pustede og pyntede æg, såede karse og fik lækker mad, vin og sludrede i stor stil..:) I love it..;o)
Jeg nåede også lige forbi et par skønne butikker - bl.a. denne favorit - efter lidt nyt forårslækkerier til det lille hus..
Meget påske bliver der dog ikke for os - weekenden står på Karolines 2års fødselsdag og mandag drager vi alle til Milano.. Lækkert! Gode loppe- og shoppetips modtages med virtuel kyshånd..:)

Jeg har også shoppet lidt stof ved Helle - mums det er lækkert..:)


Ellers vil jeg nyde resten af aftenen - med trætte gamle ben efter løbeturen i går - på sofaen.. Jeg har haft en alene-hjemme-hygge dag med Karoline.. Det tager på energien..;)

3 kommentarer:

  1. Ej, hvor sjovt - er det ikke samme stof (det nederste), som jeg brugte til hækleposen til dig? Det er SÅ fint!

    SvarSlet
  2. Hei og takk for koselig kommentar på bloggen min. Butikken du spurte om ligger i Oslo.
    Jeg er altså norsk ;) Men jeg er sikker på at det finnes slike perler av noen butikker rundt omkring i Sverige også. Herlige stoffer du har kjøpt av Helle! Jeg elsker retrostoffer og kan ikke få nok av dem.Ha en fin dag.Hilsen Kardemomme :))

    SvarSlet
  3. Hej Anne..
    Jo det er nøjagtig samme stof - så fint! Er helt vild med det...:) Og hækleposen er allerede i brug og bliver ivrigt vist frem til lærermøderne..;)

    Hej Kardemomme..
    Ups!! Lidt pinligt.. Faktisk mente jeg at kunne huske at du er norsk - men manden synes du klinger svensk - og så stolede jeg mere på ham end på min distræte hukommelse..;) Sorry! Men vi kommer også omkring Oslo, da manden ha familie dér - så tror jeg bestemt jeg skal forbi den skønne perle af en butik..;) Tak for hjælpen..
    Kh Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne