mandag den 22. marts 2010

Chokoladen blev erstattet af.....

...årets første løbetur...
(okay... hvem forsøger jeg at narre - den første løbetur i 3år... 3ÅR!!!)
Billedet er lånt her.

Det var en kort en af slagsen, men er godt rød i kammen og tror jeg sover godt i nat..:o) Jeg er IKKE vild med løb - har aldrig været det - så det var lidt af en overvindelse... Især fordi det har stået meget sløjt til på motionsfronten siden jeg blev gravid.. Men det var mørkt og jeg var godt kamufleret i gemalens træningstøj.. Der er bare lige 15kg til forskel på os - så ingen blev narret til at tro, det var min skønne tynde kæreste...;)

I skulle se hans chok, da jeg erklærede, at jeg havde lyst til en lille løbetur! Forstår ham nu godt - det var også en meget ukent følelse at få de lyster... Men det er i den grad tiltrængt, så jeg er egentlig lidt glad for at ha' taget hul på den (for mit vekommende) forpestede "byld"..;)
God aften i blogland..

7 kommentarer:

  1. Du er sej, Anne! Jeg må også hellere snart spænde løbeskoene på - nu kan jeg jo ikke længere bruge sneglatte fortove som undskyldning for at blive indendøre!

    SvarSlet
  2. Det er flot - jeg kan ikke tage mig sammen og komme ud af busken.. mine løbesko står fint ude i gangen.. tænk at jeg har meldt mig til to sommerløb.. det bliver med tungen ud af halsen og i sneglefart.. KH Christina

    SvarSlet
  3. Jeg har ligesom Christina meldt mig til to løb til sommer (måske det er de samme?)
    Og tilfældigvis var det også første gang igår jeg bevægede mig udendøre, jeg har dog taget firserhittet til mig. Jeg løber ikke, jeg jogger.

    SvarSlet
  4. Øj.... lige ned i den dårlige samvittighed her! Jeg HADER at løbe, men jeg SKAL bare lære det nu har jeg besluttet. Så det er skønt at se at der er andre, der har det ligesom mig :)

    NU er der vist ikke flere undskyldninger, jeg hopper på dit hold og sniger mig ud i tusmørket, så ingen ser hvor langsomt det går :D Kh Sine

    SvarSlet
  5. Uha! Godt gået, bare det var mig der var så sej :-)

    SvarSlet
  6. Tak for opbakningen piger.. Pyh har været en gammel kone med ondt i hofterne og ømme lår i dag..;)
    "Godt" at høre der er andre i samme båd.. Jeg håber bare min motivation fortsætter, så det ikke blir' en engangsfuser...:)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne