mandag den 8. marts 2010

Lækre arveting.. En Gynther jakke og et sødt dukkehus..

Disse skønne sager har vi fået i weekenden..:)

Jakken er fra min barndom og jeg er tosset med den fine Elsebeth Gynther model i et skønt småblomstret stof.. Desværre har vi fundet den frem for sent, for nu er den lidt for lille til Karoline..:o( Men så har jeg den at kigge efter, når jeg får modet til at kaste mig ud i projekt jakke - og ellers må vi håbe, at der med tiden kommer flere små pigebørn i familien...


Dukkehuset er et venligt udlån fra min nære kusines datter... Synes det er virkelig fint med alle detaljerne og så er det i lækkert træ! Karoline har taget det til sig og er især vild med den lille baby..:)

Efter en weekend med fødselsdage og omgangssyge har Karoline og jeg hygget i den snedækkede have, der er lavet madplan og købt ind til hele ugen... (imitationen af en overskudsmor er i gang) Nu står aftenen på Tina Dickow og Mads Langer i ørerne, mens der rettes elevopgaver og planlægges krudtuglens kommende 2 års fødselsdag..

9 kommentarer:

  1. Sikke et overskud med madplan og indkøb til en hel uge. Vores evige intetion, men det lykkes desværre sjældent.

    Sikke et lækkert dukkehus I har arvet og spændende med 2 års fødsesdag comming up. Jeg synes også pludselig at Carlas er lige om hjørnet, selv om det først er til juni (men alligevel, 3 mdr... ;)

    SvarSlet
  2. Hej Anne
    Ej, hvor ærgerligt, at jakken er for lille til Karoline - den er super fin!
    Kh Anne

    SvarSlet
  3. Ååååh hvor er det bare et lækkert dukkehus...

    Og åhhhh hvor vil jeg råde dig til at planlægge og uddelegere alt hvad du kan i forhold til 2 års fødselsdag...vi holdt Oscars 2 års fødselsdag i lørdags med 20 mand til brunch...og mutti var lige ved at gå til af stress:-) Men vi kom igennem og havde en dejlig dag...

    SvarSlet
  4. Så fin den er den lille jakke.
    Vi øver os i at købe ind til en hel uge ad gange, men det er ikke altid det går. Det giver dog bare sådan en skøn frihed i form af ekstra tid, når det bare er OVERSTÅET!

    SvarSlet
  5. Hvor er det en lækker jakke.. Det skal helt sikkert være den jeg skal igang med at sy til forårets komme.
    Dejligt at I er ved at være ved kræfter igen. Hvor er det hårdt at man selv skal ligge på langs samtidig med at man har sygt barn..

    Åh.. Tina Dickow - det må da være den bedste måde at rette opgaver på:-)

    Hilsen Christina

    SvarSlet
  6. Mette: Tror også jeg havde et okay overskud i går..;) Det hjælper lidt på det at vi skal på svigerforældrebesøg i Sdr. Jylland i weekenden - så det var reelt kun til 4 dage..;) Og ja spændende med fødselsdag - kæmper lidt med at finde på ønsker.. De bliver jo så store..

    Anne: Ja RIGTIG ærgeligt! Hvordan ser det ellers ud med kommunikationen med PostDK?

    Malene: Ja - sidste år inviterede vi 25 mennesker til frokost og kaffe/lagkage - også ret stressende, så i år fordeler vi det lidt;) Og tillykke med Oscar!

    Lis: Ja det giver bare så meget overskud! Og så er det bare lettere på den måde, når Karoline og jeg til daglig kun har cyklen til rådighed..;)

    Christina: Jeps sygdom og barn er bare en hård kombi - vi er heldigvis friske igen..:) Hvordan går det med Selma? Her redder Tina igen aftenen og forberedelsen;)

    SvarSlet
  7. Hej Anne
    Uha mig og Post Danmark er altså bare ikke de bedste venner...! Jeg krydser fingre som en gal for, at de finder den! Men ellers så fik jeg købt noget tapet i går, som jeg kan klistre på skamlen. Så "projekt-skammel" skal nok lykkes:)
    Forresten, jeg fik en mail fra Ulla fra Lullaby i går, så nu er mit stof på vej, så det kan være, at vi snart kan lave en lille stof-bytter.
    Kh Anne

    SvarSlet
  8. Ih sikke dejlige billeder du har på din blog:-) Hvilket program bruger du til at sætte billederne op? Det kunne jeg godt tænke mig at lære.

    SvarSlet
  9. Hej Katrine..
    Tak for det:) - og velkommen til..
    Jeg bruger programmet photoscape - gratis at downloade og nemt at betjene..;) Det kan anbefales..
    Kh Anne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne