fredag den 19. marts 2010

En aften på skadestuen..

Efter en hyggelig gang spisning ved vores venner i går, måtte vi en tur omkring lægevagten, skadestuen og røntgen..:o( Karolines lille arm havde fået et vrid af en art, da jeg skulle hjælpe hende op fra gulvet.. Årh det er det værste!!! At se sit barn have så ondt... Vores lille glade mus, som nærmest aldrig græder, græd og græd - hun var helt utrøstelig.. Da armen skulle i røntgen klemte hun min hånd og kiggede på mig med bedende øjne og hulkede bare "moar...moar", fordi hun havde så ondt... Jeg var helt færdig! Det dur jeg bare ikke til...
"Heldigvis" har hun prøvet det for 4måneder siden, så vi kendte tegnene - men dengang var det albuen og den kunne sættes på plads.. I går kunne de ikke rigtig se noget og vi skal bare vente og se om det går i sig selv.. Øv at skulle ta' hjem med en lille pige som bare er i smerte..
I dag har hun været hjemme med sin far - hun er i okay humør, men bruger ikke sin venstre arm..:(


Og så er det den dårlige forældre følelse kommer op i mig... Inden for de sidste 4 måneder har vi 'besøgt' skadestuen 3 gange - 2xarm og en gang, hvor en flænge i panden skulle limes (billedet er fra den dag;).. Og i går bemærkede de da også lige de fine blå mærker i hendes pande efter et sammenstød med en dørkarm.. Jeg kan ikke lade være med at tænke på om de nu holder et ekstra øje - om de tænker deres om vores "hyppige besøg" - og allermest om vores skønne lille tøs er særligt klodset/har lidt sarte led.. I forvejen bliver jeg bare så utilpas, når hun har ondt og ikke kan forstå det...

Håber det er bedre her efter middagsluren, så jeg kan få et lille smil..

6 kommentarer:

  1. Pu-ha, det lyder ikke godt for den lille dames arm og slet heller ikke for moren. Kender så godt den ulidelige desperate følelse når ens barn ikke er ok. Jeg kan næsten kaste op af ubehag. Håber det går bedre med hende i dag!
    Hun ser da bare for lækker ud! Uhms, virkelig sød lille pige!

    SvarSlet
  2. Åh hvor synd for hende:( Håber smerten hurtigt går over!
    Kh Anne

    SvarSlet
  3. øv hvor det træls. Jeg håber hun snart er klar på gak og løjer igen.

    SvarSlet
  4. Synd for hende. Håber det hurtigt går i sig selv. Jeg har skrevet en kommentar til indlægget nedenunder vedrørende noget stof. Er du interesseret i at bytte?

    SvarSlet
  5. Hej piger.. Tak for hilsnerne;) Armen kom i gang igen i dag - heldigvis..

    Line: Tak for de søde ord..;) Jeg er også lidt vild med hende..

    Malene: Jeg kunne godt være med på noget bytte.. Evt af nogle lapper..?! Hvad har du at bytte med;)?

    Anne: Sender lige en mail ang bytte og sommerhat..:)

    SvarSlet
  6. Hej Anne - det lyder godt. Skriv din mailadresse eller send en mail til: Malene_schwartz@hotmail.com, så sender jeg billeder af det jeg har at bytte med:)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne