mandag den 8. april 2013

Søndagsglimt og mere teak


 
sofie-børsting-kay-bojesen-kähler-indretning-annchen-aeblekinder
 
 
kitchen-aid-mint-annchen
 

annchen-aeblekinder-labyrint


annchen-aeblekinder


annchen-aeblekinder-teak-lopper-skab


annchen-aeblekinder-teak-skab-lopper-indretning

#1 Midlertidig plads til Sofie Børsting postkortet fra Boligmagasinet - og Fridas sut..;)
#2 Vi bager boller efter Annes lækre opskrift - de kan anbefales!
#3 Yndlings brætspil
#4 Spil på iPad'en
#5 Nyt skab i entréen
#6 Smuk blå farve indeni

Glimt fra en fantastisk, sløv søndag.
Den startede hos min søster og svoger, hvor pigerne og jeg endte lørdag aften efter en 70 års fødselsdag i familien. Hvorfor vi "strandede" der, skal der ikke bores meget i - men det var noget med benzin på en dieselbil - og jeg er ikke stolt af det..;) Men det var hyggeligt.

Resten af søndagen blev brugt på daseri, leg og på at lade op til endnu en uge med lockout. Vi har også fået hængt mit lille skab op i entréen. Det er længe siden, jeg fandt det hos en lokal loppe-dame, men nu har det endelig fundet en plads. Jeg er vild med kombinationen af den lyse mintblå farve og det mørke træ. Det er planen, at Karolines familietegning må vige til fordel for et par fine knager til pigernes overtøj.

Dejlig mandag til jer.

2 kommentarer:

  1. Hahahahaha; borer ikke mere i det med bilen, men lyder som noget der er sjovt at tale om - for andre!

    Dejlige billeder, dejlig søndag og skønt skab.

    Nyd dagen;
    Carina

    SvarSlet
  2. Hihihi. Det lyder som en rigtig hyggelig weekend trods det lille uheld..:-)
    Kh V

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne