mandag den 7. november 2011

En vinder er fundet...

Det blev mandag før vinderen af de to fine bøger blev fundet.. I går aftes var min blog nemlig pludselig forsvundet!!! Panik og alt muligt andet - men efter lidt søgen rundt fik jeg den endelig online igen..

Nå tilbage til sagen..


Karoline hjalp med at finde en vinder af Vitello og Malvin - hun synes, det var vildt sjovt at trække en vinder, så hun blev ved til alle lodder var trukket og læst op..;)



Men den første, der blev trukket op af fadet var hende her... Stort tillykke med de to nye bøger...;)

Hvis du sender mig din adresse, så sender jeg bøgerne, så snart barnevognen gider trille ned til posthuset.


Tak til alle jer, som havde lyst til at lege med..

I må ha' en dejlig aften - her leges og nørdes med hæklenålen og drikkes chai latte(r)..

1 kommentar:

  1. Ihh hvor fedt Anne! Dem glæder jeg mig til at modtage... :-) Sender dig fluks en mail.

    Er vild med det øverste billede – perlerne er ret hyggelige i fadet.

    Rigtig god aften til dig også. Det lyder til du hygger dig. :-)

    KH Tine

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne