onsdag den 27. juli 2011

Ferie baderie...

Her går der ferie i den.. Eller ferie-baderie, som den børnehaveprægede Karoline-badine kalder det..;)

Efter dagene på landstedet, tog vi til Sønderjylland, hvor manden er fra.. Vi har boet i svigermors sommerhus uden synderlig internetadgang og med masser af ro til at hygge bare os tre..
Vi har været på små ture, et smut over grænsen og luret i diverse 'skrammelbutikker', som Karoline kalder genbrugsbutikkerne..;) Ikke mange guldfund, men lidt småtterier.. Og lækkerier, jeg desværre var for nærig til at købe..:) Mere om det senere..


Nu er vi næsten hjemme og efter 8 dage på farten, glæder vi os også til at nyde resten af ferien på egen matrikel.. Forhåbentlig med godt vejr..:) For ellers er det surt at ha' brugt solskinstimerne på motorvejen i dag..;)

Hvad laver du på sådan en skøn sommerdag..?


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Alle fire er i gang med at rydde op og gøre pænt udenfor, på terrassen og i garagen. Men nu er projektet sat på hold og vi hygger i flæng.

    Glædelig onsdag.

    SvarSlet
  2. Vi har været på svampetur med svigerforældrene og fundet maser af kantareller :)

    SvarSlet
  3. Glæder mig til at høre mere om ferien. Dagen brugt på arbejdet (indendøre) så også lidt øvøv!!
    Kh

    SvarSlet
  4. Skønt med sommerhus, det kunne jeg godt tænke mig at prøve engang. Vi har været i Jyllands Park zoo

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne