torsdag den 18. august 2011

Man kan da kun elske...

blogland..

Og mere præcist er det hende her, jeg lige nu sender mange kærlige tanker..

Jeg har købt en stofpakke af den groovy frue - og da jeg pakkede op, lå der lige lidt ekstra.. I særdeleshed et lækkert lille lilla stykke stof. Men ikke bare et tilfældigt stykke lilla stof.. Men lige det stof, som jeg længe har manglet for at kunne sy en pude til det fine juniorbetræk, jeg ligger inde med. Så en skøn frue med en rigtig god hukommelse har tilføjet ekstra solskin til min uge - og jeg glæder mig bare til at få det færdigt..


Fantastisk..!
Og sammen med den lækre stofpakke jeg har købt af Vicki, er der ved at være godt fyldt i krearummet.. Det koster nok en gang oprydning og sortering - men det er heller ikke det værste at indlede sin barsel med...;)

Dejlig solskinstorsdag til jer..

7 kommentarer:

  1. Uh, det er fint. Jeg har forbrugt et tilsvarende - bare i brunt.

    SvarSlet
  2. Åh det fint. Så det samme i sengetøj i Rønde. Se evt.mit tidl. Indlæg vh Stina

    SvarSlet
  3. Det er da intet mindre end fantastisk....sikke farver :O)

    SvarSlet
  4. Glæder mig til at se hvad du får kreeret, Anne :-)

    SvarSlet
  5. Kisser: Ja det er super fint..:) Også derfor saksen ikke er sat i det endnu - nu skal datteren først ha' det til dynen.. Har faktisk også det brune - i voksen betræk.. OGså lækkert;)

    Stina: Ja så sødt! Så godt I havde set det i butikken - ærgeligt der er lidt langt derover;)

    Jane: Jeps - helt enig;)

    Dolls: Tak søde..;) Nu må vi se om jeg finder på noget;)

    KH Anne

    SvarSlet
  6. ajaj! heldige deg!
    det der skulle jeg gjerne hatt jeg også :)

    SvarSlet
  7. Hvor er det fint. Skønne nuancer.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tiden til at kommentere herinde. Det betyder meget for mig - og gør mig glad;)
Kh. Anne